Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har startet www.stroempertilalle.dk

Jeg har dagligt 50-100 klik på webshoppen, men desværre ikke det store salg - hvorfor?

Er det for lidt trafik - grim side - ???

På forhånd tak

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er siden ganske fin, men jeg bryder mig ikke om produktbillederne, de er meget gullige.

Jeg vil anbefale at få taget nogle billeder som viser produkterne bedre, f.eks. hvor strømperne sidder på en model - og så med ens (hvid?) baggrund.

Ydermere synes jeg ikke dit forsidebillede giver nogen mening, det er blot en stor bunke farvede ark? Hvorfor ikke fremvise produkter?

/Emil

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest tilslutter jeg mig Emil. Billederne ser noget hjemmetaget ud. Ikke at man ikke kan se hvad det forestiller, det ser bare ikke så professionelt ud.

Dit topbanner ligner et farvekort fra farvehandleren, der er sikkert en mening med det, men jeg har ikke fanget den. Kunne evt. være et udsalg/åbningstilbud/juletilbud banner af en slags.

På forsiden har du 6 blokke med produkter, denne ville jeg udvide til eks 12+ og sørge for at de ikke alle er fra samme kategori (børnesokker pt.)

Nyhederne ude til venstre er er lidt i samme stil, samme kategori og lig med de andre blokke på forsiden.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Handleren 

Din webshop er enkel og overskuelig, men desværre også meget standard af udsende. Jeg tror du ville løfte din konvertering ved at gøre din webshop mere imødekommende igennem et redesign af shoppen. 

Hvis et redesign virker til at være en for stor opgave/udgift, så ville jeg få udarbejdet et logo, samt anden grafik til en slider på forsiden. Apropos din slider bør du give mig som besøgende, en masse muligheder for at trykke mig videre derigennem. Du bør altså benytte din slider som et salgsfremmende element på din webshop. 

Held og lykke med det :-) 

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Handleren.

Jeg er enig med de andre i at der er et par designmæssige ændringer, som din side godt kunne bruge. Men jeg synes bestemt ikke at det hverken er lidt trafik eller en grim side. Men hvad siger du til at jeg kommer forbi med mit spejlreflekskamera og vi får taget nogle rigtig gode billeder? Og så kan vi kigge på design mm. når billederne er på plads.

Jeg har en uddannelse der har baggrund i at bygge hjemmesider og alt der hører til, så det faglige er på plads.

Send mig en Privat besked, hvis du har interesse. 

Det er sku flot gået at være mor til 4 og stadig have overskud til at have en webshop ved siden af.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se om du kan gøre dit checkout flow lidt mere simpelt. Drop evt. at folk skal kunne oprette en konto inden bestilling, og hold fokus på dem der vil hurtigt igennem og ikke har bestilt hos dig før. 

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad det koster at få sendt i fragt. Få det slået stort op over det hele, det betyder rigtig meget for kunderne.

Få lavet en mail, der svarer til domænet I bruger. At benytte en Outlook mailadresse ser ikke så prof ud.

Når du skal have lavet nye billeder, så husk at få lagt strømperne så man kan se det hele af dem, hvis ikke blot de er ensfarvede. Der er ikke mange der vil købe noget man kun kan se halvdelen af.

God vind :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Rigtig fin hjemmeside

men jeg syntes du skal slette  det store billed hvor teksterne har så store mellemrum, for det ser for uoverskueligt ud og så lave dit logo om så det ikke er så kedeligt. Ellers er det en rigtig fin side, ud over toppen på den, den skal laves om.
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som der allerede er blevet sagt, ville et andet banner hjælpe en del på sidens udstråling. Et logobanner, ville være helt i kassen!

God vind med din webshop i fremtiden :)

Med venlig hilsen

Jonas Wiuff

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Skynd dig at få lavet et unikt, personligt logo. :)

Held og lykke fremover. :)

 

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Handleren,

Her er min feedback:

- Få navnet i toppen i en mere lækker font (alternativt et professionelt logo) og den skal være meget mindre - lige nu fylder den meget på siden. Og så vil jeg nok undgå den grønne farve som baggrund

- Dit banner med Postdanmark etc. skal også laves mere lækkert og mere overskueligt. Og så vil jeg måske også bruge et billede her i stedet for for at det giver lidt liv på siden.

- Dine produktbilleder er i forskellige størrelser, det ser ikke godt ud og giver ikke ro på sitet eller troværdig når det hele flyder rundt.

- Selve produktbilleder ville jeg nok få fritlagt (fjernet baggrund), hvis jeg var dig - da det også ser lidt halvfærdig ud med de billeder. Der findes flere tjenester på nettet hvor du for et par kroner pr. billede kan få fritlagt billeder.

Håber det kunne bruges.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)