Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen konsekvenser ved at snyde?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var det jeg også havde på fornemmelsen, men det løser du ikke ved en småsag!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46484
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

arguins:
Hvad er det du ønsker at opnå :)
retfærdighed ville jeg se ud fra det Linda skriver. Penge var vel også rart, og vi ved vel ikke at skyldner har en stribe domme og er seriesvindler - og får Linda dommerens ord for at hun har 20.000 til gode, så har hun det krav - og der er ingen der siger, at hende der ikke betaler er konkurs eller helt uden midler. At Lindas advokat mener der aldrig bliver betalt trods evt dom er jo ikke godt og må skyldes en eller anden ting jeg måske har overset i tråden.

Jeg erkender, at risikoen for at der ikke falder penge af - den er stor - men over tid findes den mulighed da hvis skyldner køber hus, bil og andet sjov - Retfærdighed er dyr her - 10.000 kr - Jeg kan ikke overskue om det kan gøres billigere i småsagsproces med succes - men nogen gange koster det at få retfærdighed - desværre for Linda

Man kan også sige - vil du smide 10.000 i et lotteri der kan gi fra 0 kr til 20.000 kr i præmie? Tjo- Mange ville nok sige ja, hvis gevinstmuligheden var mindst 50% og det er jo, hvis pengene er det afgørende, det som Linda med sin advokat må bedømme så.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Jerslev Sj.
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Visue Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

"At Lindas advokat mener der aldrig bliver betalt trods evt dom er jo ikke godt og må skyldes en eller anden ting jeg måske har overset i tråden."

Så vidt jeg forstod på min advokat var jeg ikke den første og der var sager retur til 2010 - som vist var ret uændrede (og pænt store beløb)... Tror det var dette der lå til grundlag for vurderingen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46484
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Linda Kristiansen:
Så vidt jeg forstod på min advokat var jeg ikke den første og der var sager retur til 2010 - som vist var ret uændrede (og pænt store beløb)... Tror det var dette der lå til grundlag for vurderingen
ja så er hun jo lidt af en seriesvindler desværre - synd for dig - du må nok nøjes med at afgøre om det er pengene værd at du føler lidt retfærdighed

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror der ligger en misforståelse i begrebet dom.

Det der sker når man har kørt en sag om ubetalte regninger, - er populært sagt at man får et "tilgodebevis" på det skyldige beløb. Intet andet!

Hvis dem man skylder penge ikke har en konto i Experian (tidl. Ribers aka RKI) bliver man såmænd ikke engang registreret som dårlig betaler. Så set fra systemets side sker der ikke så meget. At have et CVR nummer er en pligt man pålægges i visse situationer, og her er det kun de offentlige myndigheder der har muligheden for at "straffe" en person ved at fratage muligheden for at få et CVR nummer, og det sker kun hvis det er i det offentliges interesse.

Så hvis skyldneren ellers er "kold i røven" - så er der ikke noget hverken præventivt eller strafmæssigt formål med at bruge penge på at få en skyldner til at betale. Det er alene et økonomisk anliggende, om det kan betale sig at køre en sag. 

Jeg ville hellere bruge pengene på en god fest, eller en annonce for min forretning, end at jeg ville betale sagsomkostninger til en advokat.

Brug småsagsprocessen som en lotteriseddel, skulle vedkommende nu komme penge indenfor de næste par år, - og kom så videre....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens oprette en småsag, men har du forudsætningerne rent juridisk for at køre sådan en? Det kræver, at du kan henvise til paragraffer, komme med modsvar i forhold til modpartens påstanden evt med henvisning til andre paragraffer, evt lignende sager osv.

Det lyder let, når de beskriver småsager, men i praksis er det bare en retssag, som tager kortere tid, koster mindre i advokat salærer og en proces, hvor retten forsøger af mægle i stridigheder mellem to parter...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv og tage kontakt til denne advokat. Wink

Han har kørt flere sager for mig, og vil hurtigt kunne oplyse dig om ulemper og fordele, ved pågældende sag.

Du må gerne hilsen ham fra undertegnede.  

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg tillade mig at forslå den siden, jeg lige har færdigt gjort for en kunde, i sidste uge fik 3 kreditorer deres fulde betaling. De tager alle sager NO CURE NO PAY, de betaler alle omkostninger til advokat, retsgebyrer osv. Hvorfor ikke prøve ? Du kan også bare sælge din fordring til dem, her og nu selvfølgelig til en lavere kurs. www.duskylderpenge.com Se videoen på siden, så forstå du hurtigt hvordan det virker, og det netop er udviklet mod svindlere som dem i alle nævner.

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Svar på dit spørgsmål om selv at køre sagen. På www.duskylderpenge.com er alle formularer du skal bruge til selv at anlægge sag, men hvorfor når de gør det for dine renter og gebyrer, du har alt at vinde, og kan fokuserer på fremtiden med det samme. Der findes også en hjemme side som hedder www.e-inkasso.dk som guider dig gennem alt, men du vil stadig skulle bruge en advokat, retsgebyrer osv. Så for det ud af verden, kom videre upload din sag og de klare alt, eller sælg den og kom videre. Lad værd at bruge din positive energi på dette.

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Linda

en ide der kunne hjælpe var måske du skrev en <artikel og placerede på din hjemmeside hvor i du omtaler hele sagen med hendes navn nævnt den vil lynhurtig ranke i Google

dvs andre der søger på hendes navn vil forstå hvem hun er samt det vil være svært for hende at snyde abdre

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)