Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler gode idéer

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke læst alle ovenstående's kommentare.
- Det her er ikke for at slukke dine drømme, om selv at lave siden, men.

Hvis du vil have salg, og fange kunderne skal du virkelig have fat i en proffesionel, som er uddannet og har styr på ALT det med billeder især da jeg kan fornemme det er det du har lidt problemer med.

Bare du nævner frontpage brænder det jo i min sjæl, det er meget fedt at eksperimentere og øve sig på hobby basis, med at blive bedre til at lave hjemmeside. Det er jo også sjovt at kunne.
Da det her er en tilsyneladende proffesionel virksomhed, skal i jo også have et proffessionelt look. så kan 10-20k for et design sagtens betale sig vil jeg mene.

- Personligt ville jeg ikke handle et sted, der ikke mener at de ikke har råd til at få lavet sit website af nogen der ved hvad de laver.

At nævne: www.cygnet.dk er genial til at designe shops.

Jeg undskylder igen, for de måske lidt hårde ord. Men det var bare det jeg kunne hjælpe med.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle forskellige grunde. Primært koster det 25-30.000 at få dankort integreret i vores shop. Har lige fået tilbud. Vores shop arbejde online med vores ordre system. En anden grund er at mange af vores distributører levere med fragtselskaber hvor det er noget rigtig rod hvis privatmanden ikke er hjemme (det er ikke lige som med postdanmark at man så bare lige kan smutte på posthuset) Og så er der en ting mere, som jeg ikke er sikker på - at der er returret for privatpersoner vedr ordre det er der ikke i B2B. Men den er jeg ikke 100% sikker på.

Mange hilsner SB

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)