Hej Amino'er, jeg har de sidste par år arbejdet på et lille værktøj til at holde styr på dine leads, når du ringer kanvas - www.myphoner.com
Sidder du i dag med excel-lister til at styre dine leads? Eller betaler du overpris for CRM software som kan meget mere end du behøver?
myphoner er designet til at være meget enkelt at komme i gang med, og det er ikke ment som et egentligt CRM, snarere en slags pre-CRM. Det er nemt at lægge sin excel liste ind, arbejde på den, og så trække den ud igen bagefter. Man kan også overføre sine 'vindende' leads til et CRM system - vi integrerer automatisk til over 300 andre systemer, deriblandt de fleste CRM-systemer du kan komme i tanke om.
Det ligner klart noget jeg skal prøve. Jeg har gået og manglet noget meget enkelt at jeg faktisk overvejede at lave et lille modul selv .. det gider jeg nok ikke nu. (så mangler der bare et lille API til at nappe kunde info når man har en "Winner")
Jeg har et API - lige nu bruger jeg det til at integrere med zapier.com - men du kan sagtens bruge det, hvis du tager kontakt til mig og får en lille instruks.
Ja, principielt, men jeg har ikke bygget nogle actions til Zapier endnu - jeg venter til jeg får demand. Indtil videre er min integration i 'private beta' og jeg er ved at opsamle erfaringer fra en lille håndfuld brugere.
Hej Amino'er, Myphoner ser ud til at være en enkel løsning for mindre virksomheder, der laver kold kanvas på telefonen I lange baner.
Jeg kan foreslå et alternativ, der kan være integreret med CRM, fakturering og regnskab, så oplysninger om opkald - både de planlagte og udførte, kan ses via kundekort, ligesom der er integreret e-mail, aftale af møder m.v.
Hej Amino'er, Myphoner ser ud til at være en enkel løsning for mindre virksomheder, der laver kold kanvas på telefonen I lange baner.
Jeg kan foreslå et alternativ, der kan være integreret med CRM, fakturering og regnskab, så oplysninger om opkald - både de planlagte og udførte, kan ses via kundekort, ligesom der er integreret e-mail, aftale af møder m.v.
Det gør ikke noget. Jeg tror vi rammer to forskellige segmenter - myphoner retter sig imod folk der har brug for at ringe, og som gerne vil i gang nu. Der er et klart behov i markedet for en brugervenlig løsning som ikke drukner brugerne i smarte features. Ofte bliver 90% af disse features aldrig anvendt, men brugerne får stadig lov at betale for det.
myphoner er enkelt, billigt og hvis du gerne vil integrere med dit CRM system, så kan vi også det - og i øvrigt er vores kundesupport med i prisen på 7 euro per bruger per måned!
Jeg beklager, hvis mit indlæg bliver opfattet som utidig indblanding. For virksomheder, der ikke udfører koncentreret kold telefoncanvas, som jeg ser Myphoner som en god løsning til, så vil jeg blot fortælle, at der også findes løsninger for virksomheder med mindre telefontraffik, men alligevel med behov for at have styr på telefonkommunikationen.