Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til igangværende webshop med salg af modetøj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Myextensions Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Grundet flere igangværende forretningsprojekter, søger jeg en eventuel partner til webshoppen Malucca.dk.

Jeg har selv stor erfaring med nethandel og ved i bund og grund hvad der skal til for at opnå succes. Mit problem er mangel på tid, da jeg i forvejen driver 3 andre forretninger - en online og to fysiske butikker. 

Malucca.dk sælger modetøj til piger/unge kvinder. Alt tøj importeres fra Europa, for at holde indkøbspriserne i bund og avancen høj.

Webshoppen er gennemarbejdet, med stor fokus på søgeoptimering, konvertering og det professionelle udtryk. Siden er opbygget i samarbejde med seo folk, så hele platformen er gennemarbejdet og optimeret til det yderste. Det "eneste" der mangler er indgående links, for at få siden rangeret godt på Google og markedføring via blogs og instagram.

Selve driften er meget overskueligt, da alt billedmateriale leveres fra leverandører, så der skal ikke bruges energi på fotostudie og billedredigering. Varerne bestilles løbende og leveres på under en uge, så man behøver ikke bestille varer et år frem, men har mulighed for at tilpasse varelageret til efterspørgslen! Siden har tilknyttet en Facebok fanside med snart 10.000 følgere og en instagram profil med små 600 følgere. Derudover er siden integreret med e-conomic, så alt salg bogføres løbende.

Alt i alt en fantastisk webshop, der "kun" mangler markedsføring og linkbuilding! :)

Skriv gerne hvis det kunne have interesse eller hvis du kender en potentiel partner!

De bedste hilsner

Cate Sørensen

Online salg af hair extensions

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  CBM MARKETING Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Cate! 

Jeg kender muligvis en potentiel kanditat til dit partnerskab.

Kan godt være jeg overser noget, men hvad er det du leder efter i en partner, og hvilke arbejdsområder skal partneren tage sig af? '

Mvh.

Christian Brøgger Møller 

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Myextensions Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Tak for din henvendelse!

Jeg har ikke beskrevet mine ønsker til en partner, da jeg er åben for inputs :)

Men det vigtigste punkt er umiddelbart markedsføring, med primær fokus på linkbuilding. Så det vil være fantastisk med en partner med netværk eller erfaring indenfor SEO, markedsføring, sociale medier og blogs.

Kender du sådan en? :) 

Online salg af hair extensions

Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cate.

Det er lidt interessant for mig, at læse dit indlæg. Jeg søger netop en praktikplads, da jeg er ved at afslutte min professionsbachelor i Innovation & Entrepreneurship, så jeg kan kalde mig business developer. Jeg har netop skrevet et indlæg, om at jeg søger en webshop.

Hvis du kan se muligheder i, at jeg kommer til Aalborg i januar/februar og hjælper dig (gratis) med at udvikle en markedsførings- og vækststrategi til din webshop, vil det glæde mig meget. Min stedmor og lillesøster bor i Guldbæk (Svenstrup J), så det ville sagtens kunne lade sig gøre.

Jeg er 24 år, uddannet handelsøkonom, har arbejdet som marketingassistent i en større virksomhed og har ved siden af studiet et job i ONLY. Jeg kan tage mig af de fleste arbejdsopgaver, hvis du har brug for en hjælpende hånd. Derudover kan jeg bidrage med nye idéer, og jeg er også god på instagram og Facebook, hvor især kommunikationen og det visuelle udstyk interesserer mig, da jeg som regel har "markedsføringsbrillerne" på. 

Jeg vil sætte en stor ære i at komme tæt på en ægte iværksætter, nu hvor jeg har arbejdet med så mange projekter (teori) i skolen.

Din webshop ser i øvrigt super lækker ud. Smukt tøj til billige priser Yes

Med venlig hilsen

Signe

Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

- Min lærer i innovation og vækst, Svetlana Drevskih mener i øvrigt, at Danmarks competitive advantage = jyderne Smile Endnu en god grund til at drage mod Jylland, for at se hvad det mon er I gør så godt Yes

 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  CBM MARKETING Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cate! 

Jeg har sendt dig en mail


Mvh

Christian Brøgger Møller
 

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Myextensions Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Tak for din hevendelse!

Jeg kan ikke afvise, at vi vil kunne bruge en som dig til at sætte lidt skub i tingene :) Det ændrer dog ikke på, at jeg stadig har brug for en partner, men det kunne give et frisk pust.

Du er velkommen til at sende mig en mail på mail@malucca.dk, så kan vi aftale nærmere der :)

Online salg af hair extensions

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Myextensions Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de henvendelser der er kommet herinde, også i privat besked :)

Jeg har nu fundet en mulig samarbejdspartner og søger derfor ikke længere.

Men tak for interessen!

Online salg af hair extensions

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)