Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interview af iværksætter til opgave

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer, jeg går i 10. klasse og har fået en obligatorisk opgave kaldet "OSO". Denne opgave skal omhandle ens fremtids beskæftigelse. Jeg har valgt at skrive om at være iværksætter, da jeg altid har haft en drøm om det. Opgaven skal indeholde bl.a. hvad det kræver at komme hen til ens mål, derudover skal man også interviewe en som har den beskæftigelse som man også ønsker sig, derfor vil jeg gerne have fornøjelsen af et interview af en flink person som gerne vil hjælpe mig. Interviewet kan enten være telefonisk eller igennem beskeder / mail. Dette vil maks tage nogle få minutter hvor spørgsmål som eks. markedsføring eller risici som opstår når man opstarter et firma. Om man er succesfuld eller fejlede som iværksætter gør ingen forskel.

Hilsen Mads. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads.Krab:
derudover skal man også interviewe en som har den beskæftigelse som man også ønsker sig

 

Hej Mads. Mener du to forskellige interviews eller ét interview, hvor en iværksætter har den beskæftigelse han/hun ønsker sig? Jeg er 51 år og frisk på interview via mail, men måske skulle du vente og se, om der melder sig én, som er nyere i faget. Du siger bare til. Under alle omstændigheder: Held og lykke med opgaven.

Fra Augustenborg
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Giving2Charity Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg er i gang lige nu med at realisere drømmeprojektet. Det går både godt og skidt. Hvor problemstillinger som partner/makker, ens kompetencer og manglende indsigt i markedet er de skidte - og modsat går det godt på ens personlige konto. 

Har tidligere forsøgt at starte en projekt op - uden held, måtte stoppe halvvejs i en proces grundet flere årsager. 

Bor i udkantsdanmark - sidder i en lederstilling (i det offentlige)

Gerne via mail - medmindre du er min nabo :-)

Hvis det kan hjælpe til et interview.

Venligst Thomas

Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Tusind tak for din henvendelse, er det muligt jeg kan få din mail da jeg desværre ikke er din nabo, så kan jeg kontakte dig og spørge dig om nogle få ting?

- Tak på forhånd.  

Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen, det kunne være super spændende (også) at interviewe en som er lidt ældre i faget, og hvad forskellen er fra at arbejde som iværksætter nu, end fra nogle år tilbage. Hvis det er muligt kan jeg så få din mail så jeg kan kontakte dig derover og spørge et par spørgsmål? 

- Tak på forhånd  

Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen, det kunne være super spændende (også) at interviewe en som er lidt ældre i faget, og hvad forskellen er fra at arbejde som iværksætter nu, end fra nogle år tilbage. Hvis det er muligt kan jeg så få din mail så jeg kan kontakte dig derover og spørge et par spørgsmål? 

- Tak på forhånd  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)