Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne sælge mere - hvad gør jeg?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg søger på "kaffe" i Google, så finder jeg ikke jeres side hverken i de almindelige søgeresultater eller i de sponsorerede links. Så brug evt. nogle knaster på at komme i de sponsorerede links, så folk lægger mærke til firmanavnet. Brug også Google Analytics til at se, hvilke perioder på året der er mest søgning på de relevante søgeord, så du ikke skyder penge efter annoncer i de perioder, hvor folk alligevel ikke er aktivt på jagt efter kaffe.

Jeg køber selv kaffe over internettet - dog rå bønner, da jeg rister selv. Det jeg mangler, er en bedre smagsbeskrivelse af de enkelte bønner. Det er fint nok, at de er beskrevet som "syrlig, fyldig" osv., men jeg savner meget en beskrivelse af smagsnuancerne, f.eks. som disse, som jeg har sakset fra en anden kaffepusher:

"Smagen er meget intens, nougat blød, med en stor volumen der fylder hele munden. Stor "varm" dybde i smagen med toner af vanille og et svagt strejf af nødder og appelsiner, afsluttende med en lang, og til slut, let tør eftersmag."

"Berømt for sin vinøse eftersmag. Vidunderlig dyb og intens med noter af tørrede frugter og solbær."

Så ved jeg som lidt mere erfaren kaffedrikker, hvad jeg kan forvente af smagen.

Forsendelsen på 50 kroner skræmmer ikke, da andre kaffebutikker tager alt fra 0 (kaffeagenten) til 60 kroner (moccabox). Til gengæld sender f.eks. moccabox i nogle flotte æsker, der samtidig er nemme at opbevare. Og de har en fantastisk espressoblanding, som jeg ikke har smagt bedre andre steder - det hjælper jo også på at acceptere forsendelsesprisen.

Du kan eventuelt gøre menuen i venstre side mere overskuelig med en opdeling. Hos kaffeagenten er der f.eks. to menuer/opdelinger, så der er en til produkter og en til artikler. Så finder man nemt det, man er på jagt efter. På din side forsvinder butikken lidt blandt de øvrige menupunkter, der linker til en masse oplysninger. Oplysningerne er bestemt relevante, men ikke hvis jeg lige hurtigt skal handle bønner.

En vigtig oplysning (for mig) er at vide, hvornår kaffen er ristet. I Danmark må kaffebønnerne vist overleve i 2 år efter ristningen, mens et land som Holland kun tillader 8 måneder. Og det har meget stor betydning for smagen - specielt da "rygter" siger, at kaffebønnerne allerede 10 dage efter ristningen har mistet 40 % af smagen.

Som en anden foreslår, så kald det "forsendelse" i stedet for "ekspeditionsgebyr". Den er svær at æde, når man ikke betaler separat for ekspedition i butikken, mens det er tilforladeligt at opkræve for forsendelse, når nu jeg selv beder om at få det sendt.

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Speiermann:

Du kan eventuelt gøre menuen i venstre side mere overskuelig med en opdeling. Hos kaffeagenten er der f.eks. to menuer/opdelinger, så der er en til produkter og en til artikler. Så finder man nemt det, man er på jagt efter. På din side forsvinder butikken lidt blandt de øvrige menupunkter, der linker til en masse oplysninger. Oplysningerne er bestemt relevante, men ikke hvis jeg lige hurtigt skal handle bønner.

Hørt :-)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en masse gode idéer Maiken får - tak for jeres engagement!

Vi kigger på hvad der kan lade sig gøre lige nu, men som i kan se, hvis i går derind har vi lagt en konkurrence på og fyldt forsiden ud med en mere SEO-egnet tekst.

Vi arbejder videre på sagen og ser hvilken effekt det får :)

Mange hilsner

Mette

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette: Jeg troede at du solgte eksklusive smykker? Du er måske røget over på et andet felt nu? Blev bare nysgerrig :o)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke endnu :)

Men Maiken er jo en ven og venner kan man jo altid hjælpe :)

Mette

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maiken

Jeg har ikke nærlæst alle de andre gode råd, så måske du allerede er blevet opfordret til at læse Martin Thorborgs E-pusher. Du kan hente en gratis Light version her: http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light/

Med venlig hilsen

Anders Thiim

Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg mangler helt vildt noget ordentlig cacao, f.eks. det, Claus Meyer importerer, det fra Belgien, som slet ikke er til at udtale...og desuden kan du snuppe nogle ideer af PR chokolade, der køber jeg selv og de har et godt koncept, som ligger lidt op ad dit..

 

Aftenhilsner og held og lykke herfra

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene endnu engang - nu har vi lavet en konkurrence og lavet om på forsiden i forhold til da Maiken startede tråden. Vi laver en del af de rettelser i har foreslået i denne og næste uge :)

Hvad synes i om konkurrencen?

Mange hilsner

Mette

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Jeg synes altid det er godt med små konkurrencer på hjemmesider. Smile

Måske skulle I arbejde på at få lavet en teknisk løsning, så det er endnu nemmere for folk at deltage i jeres konkurrencer. Eksempelvis noget i stil med den de har på dagenskup.dk, hvor man blot skal udfylde nogle felter, tilmelde sig nyhedsbrev og trykke send direkte på sitet.

Held og lykke med salget!

Mvh.

Anders Thiim  

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Anders!

Nu har jeg lagt flere sider ind med jule-attraktive varer, som Maiken fandt frem fra hendes nyligt modtagede varer - udover at jeg sidder og savler over de lækre varer, så synes jeg det giver noget at der er chokolade, brændte mandler og småkager på.

Men så bliver menuen meget lang - og nu vil jeg jo ikke pakke kaffe og the ind i en undermenu - hvad gør jeg så?

Mette

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)