Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har denne idé noget på sig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Dette indlæg er mest ment som et sted, hvor jeg kan få aflad på en løs idé jeg har. 

Så i må modtage det som i føler for.

Findes der et medie eller App som kan opsamle alle feeds og opdateringer fra de forskellige sociale medier? Altså en slags oversigt over alle ens profiler på de forskellige sociale medier? 

Aner så ikke om hver socialt medie vil, kan eller gider dele sit indhold med sådan en app eller medie. 

Kan i have en god dag. :D 

Fra Tranum
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det findes i hvert fald programmer som kan sende ting for dig til forskellige sociale medier, men om der er nogle som kan opsamle ved jeg ikke.

Men, er du virkelig sikker på at det er praktisk?

Det kan blive en enorm informationsmængde, og med stor chance for krydspostinger.

Facebook har API´s som gør at du kan læse det du får på din væg fra et andet program, og det findes sikkert til flere andre sociale medier.

Apropos: Facebook siler det du får at se, baseret på hvad du tidligere har liket. Og du ser slet ikke alt dine venner poster (når du poster er det kun 12-14% af dine venner som ser det du poster, med mindre du betaler ekstra). 

mvh Øyvind

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener faktisk de har haft forsøgt sig med et lignede produkt i the gadget show - det fik ikke en særlig god modtagelse - jeg kan lige se om jeg kan finde linket.

MVh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Select Nordic Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hootsuite gør dette. Men om det også er app baseret, det ved jeg ikke. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)