Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enlig iværksætter søger samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Nu har jeg 'lurket' herinde et godt stykke tid og synes efterhånden det var blevet min tur til at lave et indlæg.

Jeg er en softwarestuderende fra ITU, som i det seneste halve års tid har været meget fanget af iværksætteri og efterhånden godt kunne tænke mig at starte mit eget. Jeg har tænkt mange tanker og haft mange gode ideer men har ikke registreret nogle virksomhed endnu og er også åben over for (dine?) gode ideer. Mine eneste reelle krav til en forretningside, er at den skal kunne 'scale' op og have vækstmuligheder.

Det ville glæde mig utroligt meget hvis jeg kunne finde en samarbejdspartner herinde, da jeg virkelig godt kunne tænke mig at starte virksomhed med nogen. Både for at have en sparringspartner, men også fordi vi måske kunne komplementere hinanden.

Da dette vil være min første virksomhed, ser jeg det oplagt at en evt. samarbejdspartner har mere erfaring end jeg på dette punkt og kunne lære fra sig. Derudover ville jeg ikke have noget imod en partner med forstand på budgettering/regnskab og import/eksport.

Jeg selv kan bidrage med min softwareudvikling, IT-kundskaber, masser af tid og ihærdighed. Jeg har selvfølgelig en masse andre kundskaber og er vel læst inden for iværksætteri, men jeg er ærligt talt bange for at dette opslag bliver for langt og jeg vil egentlig meget hellere snakke/skrive personligt med interesserede.

Alle former for kritik/ønsker om mere information er selvfølgelig velkommen.

Mvh,
En håbefuld nørd 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er 2 kammerater der lige har startet virksomheden CleverDeal.dk, som er en fungerende dealshop med super priser på diverse produkter.