Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enlig iværksætter søger samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Nu har jeg 'lurket' herinde et godt stykke tid og synes efterhånden det var blevet min tur til at lave et indlæg.

Jeg er en softwarestuderende fra ITU, som i det seneste halve års tid har været meget fanget af iværksætteri og efterhånden godt kunne tænke mig at starte mit eget. Jeg har tænkt mange tanker og haft mange gode ideer men har ikke registreret nogle virksomhed endnu og er også åben over for (dine?) gode ideer. Mine eneste reelle krav til en forretningside, er at den skal kunne 'scale' op og have vækstmuligheder.

Det ville glæde mig utroligt meget hvis jeg kunne finde en samarbejdspartner herinde, da jeg virkelig godt kunne tænke mig at starte virksomhed med nogen. Både for at have en sparringspartner, men også fordi vi måske kunne komplementere hinanden.

Da dette vil være min første virksomhed, ser jeg det oplagt at en evt. samarbejdspartner har mere erfaring end jeg på dette punkt og kunne lære fra sig. Derudover ville jeg ikke have noget imod en partner med forstand på budgettering/regnskab og import/eksport.

Jeg selv kan bidrage med min softwareudvikling, IT-kundskaber, masser af tid og ihærdighed. Jeg har selvfølgelig en masse andre kundskaber og er vel læst inden for iværksætteri, men jeg er ærligt talt bange for at dette opslag bliver for langt og jeg vil egentlig meget hellere snakke/skrive personligt med interesserede.

Alle former for kritik/ønsker om mere information er selvfølgelig velkommen.

Mvh,
En håbefuld nørd 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er 2 kammerater der lige har startet virksomheden CleverDeal.dk, som er en fungerende dealshop med super priser på diverse produkter.

Eftersom vi er i nogenlunde samme stadie, og begge kunne bruge en sparringspartner, kunne det være fedt hvis du ville kontakte os på: info@cleverdeal.dk

Til info er vi super meget inde i budgettering, registrering af virksomheder, moms og/eller import/eksport af produkter, da vi har et stort leverandør netværk.

Mvh

Jacob Bager

CleverDeal.dk

Mail: info@cleverdeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære håbefulde nørd,

Jeg har længe gået med en idé, har bare manglede den rigtige person af dele den med..det kunne sagtes være dig.

Om mig selv.

30 år, har haft 2 virksomheder, begge inden for e-commerce, arbejder dagligt som salgschef for en stor dansk webshop..

Ring, så tager vi en kop kaffe og brainer.. :)

-Christian

42135554

Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Kan du sende din email, eller give mig et kald på 26703870?

Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Niipit Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Enlige iværksætter.

Jeg har ingen ide om du er den næste Zuckerberg eller ???

Men du lyder til at være ham jeg leder efter.

Hvis du har lyst til en seriøs snak så giv gerne et kald eller en sms på 25 31 88 84 så kan vi snakke sammen.

Jeg er 42 år. Har været leder i flere virksomheder både etablerede og nye virksomheder. Jeg er iværksætter og entreprenør og jeg har styr på de fleste regler i forhold til opstart og drift af firma, holding som ivs ApS ol. Jeg ved alt for godt hvad det kræver at starte fra bunden og vil måske være en god samarbejdspartner for dig.

Så lad mig høre fra dig hvis du er int.

Venligst

Helle

Fra Ringe
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wantrepreneur

Jeg har startet en virksomhed i juni 2014, som er en social hjemmeside hvor medlemmerne kan udfordre hinanden. Jeg har mange idéer og fremtidsplaner med virksomheden, og der er masser af mulighed for at scale op! Kun fantasien sætter grænsen her.  Jeg mangler dog en jeg kan sparre med, men også bygge virksomheden op med. Jeg har selv styr på økonomien/regnskabet, så jeg mangler virkelig en "IT-mand/kvinde" som kan komplementere mine kompetencer. Jeg har ligeledes gode kontakter vedr. markedsføring.

Hvis jeg har skabt en interesse/nysgerrighed hos dig, så kontakt mig og lad os tage en personlig snak ;-)

Mvh

Maryam F. Larsen

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis denne stadig er aktiv, så skriv en mail på briangranberg@gmail.com.

Vi kan finde ud af noget. Har også mulighed for at betale lidt månedlig gage som SU supplering.

Tilmeldt 3. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske dette kunne være interessant for dig! Projektet er allerede i gang og har været i udvikling i næsten 2 år. 

SØGER PROGRAMMØR TIL SPÆNDENDE PROJEKT!

Er du eller kender du en kompetent person, der har erfaring med "PHP, Javascript, CSS, og MySQL" og som kunne tænke sig at være med på et fremtidigt eventyr, så videresend meget gerne denne besked eller send en PB. Projektet omhandler en udbygning af eksisterende IT system, således at det kan gøres salgsklart for andre kunder end den prototype der nu er i produktion.

Du skal være dygtig, arbejdsom og villig til at yde en indsats så projektet lykkedes. Der vil være meget fleksible rammer og høj mulighed for at præge produktet.

Yderligere info gives ved henvendelse!

/Brian
brian@overkaer.com 

 

Fra Hedensted
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Håbefulde nørd :D 

Efter at have læst dit  indlæg, vil jeg høre om du har fundet dig en samarbejdspartner. Ellers vil jeg meget gerne høre mere om dine ideer/planer og tanker. 

Som udgangspunkt tror jeg vi ville kunne spare rigtig meget via hinanden, da du har viden for IT software mm. 

Jeg selv har hovedet begravet i regnskaber, budgetter, iværksætteri mm. 

Ser frem til at høre fra dig. 

Mvh 

Kasper Sørensen

Mail - kasper2701@gmail.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)