Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af sæsonkort til den lokale håndboldklub

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Fra  esucces Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Som indehaver af en enkeltmandsvirksomhed, må jeg så købe 2 sæsonkort til den lokale sportsklub - men henblik på at invitere mine kunder med til kampe?
Og trække udgiften fra i regnskabet naturligvis? 

Takker for svar på forhånd :-)

Venligst
Jan Jørgensen 

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har din lokale sportsklub evt. et erhvervsnetværk som indbefatter "netværk" og deltagelse i kampe med gæst. På denne måde kan du med 100% sikkerhed trække alt fra, evt. få flere kunder fra de andre der er medlem af netværket og samtidigt inviterer dine kunder til kampe.

mvh.

Peter

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Fra  esucces Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter, tak for svar.

Ja, der findes en erhvervsklub, som med sikkerhed er attraktiv, men startprisen er 25.000, det er lige en kende for meget for mig endnu. Så det er desværre ikke en mulighed.

Nogen der har kendskab til en sponsorløsning hvor man fx køber et banner, hvor der så følger billetter med?

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Går næsten udfra at det er sønderjysE du snakker om. Hvis jeg var dig ville jeg kontakte dem og fortælle dem at du er interesseret men ikke har 25.000 i øjeblikket.

Jeg har for et par år tilbage fået et tilbud om at købe et halvt eller kvart sponsorat til enten 12.500 eller 6250 kr. Det var godt nok en anden klub, ,men de var på det tidspunkt ret interesserede i at få solgt nogle sponsorater :-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Fra  esucces Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Anders, godt tip ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)