Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan for man en sponsor

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

mig og min far har en ide til en film der skal filmes i Norge vi skal blandt andet bruge canon og Gopro til at filme det. Derfor søger jeg en sponsor eller flere som vil sponsorer 150.000,- til min film. Jeg har tænkt på om man ikke kun få noget reklame i filmen eller noget i den dur. Håber der er nogle der ved noget om det skriv gerne hvis i har brug for flere oplysninger eller der er noget jeg har glemt. 

På forhånd Tak!

hilsen Martin

Fra Bø i Telemark
Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Prøv at kig lidt på Kickstarter - Her kan søge om donasjoner fra brugerne. 
- Det har fungeret veldig fint for rigtig mange!

Der er her også mulighed for at udtrykke ens taknemlighed ved at give en eller flere former for "gave" til donatoren - Det kunne f.eks. være, hvis et firma donerede x antal kroner, så ville de kunne få reklame i jeres film :)

Jeg bor og lever selv i Norge, så jeg har fuld forståelse for jeres geografiske valg af lokation!

Venlig Hilsen
Sigurd V. Bergstrøm 

P.S. Jeg vil på det kraftigste anbefale dig at uddybe din beskrivelse væsentlig mere - Chancen er dermed betydelig større for, at der er nogen som vil smide penge i jeres projekt :) 

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må frem med MEGET flere oplysninger end dette hvis du vil gøre dig bare en lille chancefor at finde sponsor.

Hvad er det for en film ?

Ligger der et manuskrift som kan fremsende ?

Ligger der et budget som kan fremsende ?

Har i aftaler omkring fremvisning og promering af det færdige produkt ?

Er der dokumentation for jeres film færdigheder ?

Hvis i vil have penge fra folk eller firmaer, så skal i altså være klar på at kunne leverer knivskarpe svar på alle disse spørgsmål og mange flere.

Jeg ville da også gerne lave en film hvis der er noget som har lyst til at give mig 150.000 :-)

Ingen seriøs vil kontakte jer for mere information med de oplysninger du har givet indtil videre. Alt skal på bordet. Mit råd er du laver en ny tråd, hvor du går virkelig i detlaljer om de ting jeg har nævnt. Så har du en lille chance for at nogen vil vide mere.

Tilmeldt 16. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen det er virkelige fedt du har givet der tid til at svare! Skal tænke over det:-)

mange tak

hilsen martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)