Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til markedsføring af spilprodukt søges

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie

 
Vores nuværende distributør er et mindre firma i Århus der hedde Liime.
 
De har brugt meget tid på at sælge spillet til forretninger og kæder men efter min vurdering ikke meget på PR.
 
Jeg har heldigvis en ny distributør i kikkerten netop nu og så må vi lige se om ikke det kan bliver mere seriøst, jeg har ihvertifald lært noget om ikke andet.
 
mvh
 
Thomas
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bog & idé er nogle af dem, som sælger aller flest af den slags produkter. Har siddet der som marketing og e-handelsansvarlig i 4½ år. Jeg kommer gerne med input til dig - vigtigst er katalogmarkedsføring. Jeg sidder der ikke længere, så det er ikke et billigt salgstrick :-) Men det flytter for alvor varer. Kataloger og PR er vejen frem for at produkt som dit. Samt rigtig eksponering i butikkerne. Mail mig på post@jonathanloew.dk - så kan vi ta'' den derfra.

 
Mvh
 
Jonathan Løw
 
PR og eventansvarlig hos reklamebureauet Venture
 
Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Når man vælger distributør, så skal man sørge for at finde en distributør, som har foden inde hos et bredt udsnit af de butikskæder, man kunne tænke ville være interesseret i produktet. Det kan ikke nytte noget at vælge en samarbejdspartner, som skal kæmpe sig til en plads som leverandør. Så sørg for at finde en distributør som kan levere varen, dvs. har en bred tilgang til detailhandlen. Ved ikke om dette er tilfældet for din nuværende distributør.
 
 Er enig med tidligere kommentarer om at katalogmarkedsføring er meget vigtigt, hvis du vil have resultater gennem detailhandel. Dette skal din distributør også være villig til at betale for.
 
Hilsen
Finn
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Thomas

CLIPQUIZ?? Ideen og selve timingen er god, men som så meget andet i computerverdenen er det navnet der i sådan nogen tilfælde fænger. Tænk hvis Counter Strike hed  Run & Shoot. 
Desværre er det jo for sent at ændre navnet, men næste gang du lancere et computerspil skal navnet fænge !
 
Mvh
IK
 

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Faldt lige over denne spændende tråd.
 
En af de gode idéer var:
"Smid nogle gratis standere med i handlen som en del af markedsføringsbudgettet og før du ser dig om står de forrest i butikken"
 
Helt rigtigt - og sådan en sag kan vi levere. Kontakt mig og jeg sender dig en gratis prøve.
 
Jeg kan desuden hjælpe dig med et par kontakter til internationale distributører - www.foreignmediagroup.com kunne være en god mulighed - og samtidig en af mine rigtig gode kunder.
 
Mange hilsner
Teddy
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor tager du ikke selv chancen og aftaler et møde med Dansk Supermarked indkøb. Hvis du forbereder dig ordenligt til mødet vil de sikkert gerne tage et dansk produceret DVD-spil ind på deres lager!

Hvis du er heldig vil de endda markedsføre det i deres ugentlige aviser. Dansk Supermarked har nogle rigtig store Radio/tv afdelinger og de sælger rigtig mange DVD-afspillere hver dag. Dit spil ville være en rigtig god komplimentær vare!

Prøv lykken!
 
mvh Tobias
Side 3 ud af 3 (26 indlæg)