Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino, det virker bare så godt.......... not.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Indlægget her er sikkert placeret forkert, det er en afsked, men det er vel ligemeget, mindst lige så ligemeget som at fejl her på stedet ikke bliver rettet selvom man bruger tid på at forklare supporten hvor problemet er.  Jeg gider ikke spilde mere tid her, hvilket også er totalt ligegyldigt.  Stedet har de faste nisser, så om jeg skriver til eller fra betyder intet, og jeg spilder ikke mere tid.  Heldigvis har jeg da aldrig været dum nok til at betale for at blive PLUS, så havde jeg nok følt mig rigtig snydt.  Nok om det, god jul til alle ;-)   Så nu kan alle flame mig, give negative stjerner eller som i lyster.  Det rager mig en bønne.  I skal have god tid, og finde egne indlæg kan man stadig ikke....

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Roberts

Op med humøret min ven Big Smile

Amino er ikke noget for dig - og fred være med det. 

Forhåbentligt har du ikke tabt andet end lidt tid - og frustrationer. Så se fremad, kom videre og brug tiden konstruktivt til at komme videre med din virksomhed på anden led. Mulighederne er jo uendelige, så det er bare at række armene ud og bruge den tid du får til overs fra Amino mere konstruktivt. 

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover Yes

Hilsen Morten

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Som med alt andet i livet, så er det ofte sådan at man får det tilbage, som man giver. Smile

Hvis man har en positiv indgangsvinkel, er imødekommende og hjælpsom, så oplever man at få det samme igen. 

Jeg har aldrig haft problemer med at finde mine egne indlæg.  Jeg plejer blot at trykke her.

Ellers har man muligheden for at gå ind på sin egen profil og kigge i sin "Aktivitet".

Nuvel, der vil altid være folk som ikke får det samme ud af at deltage i et forum, vi er jo alle forskellige, heldigvis. Smile

God vind fremover. Yes

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Robert

Du har nok lidt ret , alle dem med succes og gode råd har nok ikke tid til at være i dette forumSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

babygab:
Du har nok lidt ret , alle dem med succes og gode råd har nok ikke tid til at være i dette forumSmile

Jeg kender adskillige med 'succes', som stadig er aktive på Amino i ny og næ.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret har du. Crew here er ikke det bedste, i hvert fald, nåe man beder om hjælp.

Og alle de "ironmen", som spiller med sine muskler og disse idiotiske stjerner. Håbløst.

Man skal bare være "over dem", og ikke tage det personligt.

Livet går videre.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin T har mange gange givet udtryk for, at også han er helt klar over at Amino software ikke kører optimalt, og der er brugt masser af midler på fejlfinding. jeg har også set IT folk erkende, at det er vanskeligt med så stort et forum - så man er nok nødt til at leve med, at det ind imellem crasher

PT er det korrekt at "debatter du har deltaget i" ikke virker for mig. Det virker til at være samme fro Roberts. Jeg troede lidt det kunne være fordi jeg har "relativt" mange indlæg, så databasen i søgningen blev for stor. 

Hvis det rammer alle, bør det være lettere for Amino support at rette - og jeg ved fra hurtigt svar i går fra deres support - at de i går gik igang med at få det løst

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kommer man på Amino med en forventning om at blive millionær om 1 år, så er man nok naiv :)

Amino skal betragtes som hjælpende hånd, en som kan skubbe dig i den rigtige retning og resten er op til vores evner :)


JA, amino kan tit have fejl mv, meeen de er til live med.


Men held og lykke :)
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)