Min erfaring har efterhånden vist mig, at det sjældent kan betale sig at give penge for den slags der - har ikke prøvet det på de 2 sider du nævner, men kender dem udemærket. Har istedet prøvet på nogle tyske og oplevelserne er lidt blandede.
Det ville også undre mig meget, hvis nogle grossister (det var det ord jeg ledte efter) kun kunne findes i databaser som man skal betale for, får at få adgang til. De burde jo selv have et ønske om at være tilgængelige på Google. Så det er nok bare igang med at lede. Jeg har også brugt Googles billedesøgning på produkter jeg gerne selv ville sælge, men igen her oplever jeg tit at det er andre webshops der sælger pågældende produkt som kommer frem. Men jeg må nok bare være tålmodig :)
- Kim -
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
Ved ikke lige specifikt hvad du søger efter, men kan kun give de andre ret i at ikke alle udenlandske sider med grossister er lige velegnet.
Vi samarbejder med en hollandsk grossist hvor vi opkøber store varepartier, konkurser, overskudspartier mm i bl.a Holland, Tyskland, Belgien og lidt i Danmark. Vi har også prøvet import fra østen, men det har ikke den store interesse mere, da det bestemt ikke kan betale sig for os.
Hvis du vil kigge lidt på vores varer er du velkommen, nu skrev du børnetøj... Vi har netop opkøbt et godt stort parti Disney mm. Hvis det kan hjælpe dig lidt igang :-)
Wholesalers forbinder jeg med de virksomheder/producenter/importører der sælger produkter til forretninger og erhvervsdrivende
Wholesale betyder på dansk en grossist og intet andet! Bruger du kun ordet Wholesale i din søgning begrænser du dig rigtigt meget. Søger du en producent kan du søge på ord som manufacturer, maker. alternativt kan du søge på supplier.
Det er svært at hjælpe dig videre når man intet aner om hvad det er for produkter du søger. men du kan evt. prøve i disse seriøse guides: www.wlw.de eller www.kompass.com
Er der en international fagudstilling indenfor dit område vil jeg klar anbefale dig at besøge den, da det er et rigtigt godt sted at finde nye leverandører.
Lieferanten.de er også et forslag... Siden er dog delvis til betaling, men man kan godt bruge dele af den som gratis version... Har selv haft betalt for at benytte denne side, og den er faktisk pengene værd, men som Ravn også nævner, så er www.wlw.de også et rigtig godt bud.
Men det ér en krævende proces at finde de rette leverandører, det tager tid, men i sidste ende kan det også værd det hele værd. Har flere leverandører jeg har brugt uanede timer på at finde, hvis overhovedet det kan gøre det. Desværre er der nogen der tror at man finder alle grossister indenfor en halv times søgning :-/
Wholesalers forbinder jeg med de virksomheder/producenter/importører der sælger produkter til forretninger og erhvervsdrivende
Wholesale betyder på dansk en grossist og intet andet! Bruger du kun ordet Wholesale i din søgning begrænser du dig rigtigt meget. Søger du en producent kan du søge på ord som manufacturer, maker. alternativt kan du søge på supplier.