Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stanley Design - nyt design

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vipperød
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit firma har skiftet navn fra Webstan til Stanley Design, da vi i foråret tog beslutningen om at blive et rent designbureau, og lægge teknikken over i hænderne på nogle folk med større kompetencer på det område.

Vi har nu fået banket noget website sammen for den nye virksomhed Stanley Design. Vi er stadig ikke tilfredse med topbillederne, og synes generelt det er svært at finde billeder der signallerer det vi går og laver.

MEN!!! ikke mere snak - nu må I tale... give os nogle hug, eller lidt roser.

Uanset om i synes det ligner l... eller lagkage, eller noget helt tredie, så vær søde at begrunde jeres grynt, så vi ved hvor vi eventuelt skal forbedre os.

På forhånd tak og stort iværksætterknus (hvis det findes:-)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stanley

Først og fremmest stort tillykke med det nye navn. Lad os håbe virksomheden bliver en succes :-)

Jeg skal glædeligt være den første, der giver mig tid til feedback.

Jeg har valgt at dele dette indlæg op de positive/negative elementer ved jeres nuværende design.

NEGATIVT

- Hjemmesiden virker meget tung. Den er ikke særlig "inspirerende" at se på. Savner i den forbindelse billeder.

- Deudover virker hjemmesiden meget "bred" Jeg ville ønske i pressede designet lidt sammen. Det giver selvfølgelig knap så meget luft, men man bliver heller ikke helt så firkantet i hovedet :-)

- Topbanneret (på forsiden) siger mig desværre intet. Hvad skal det overhovedet forestille, hvis man må være så fræk at spørge? Jeg savner et topbanner med firmanavn og evt. et slogan.

POSITIVT

- En frisk hjemmeside med et fint farvevalg.

- Kan godt lide jeres "Case" del, hvor man får et indblik i hele proceduren.

 

Håber i kunne bruge min konstruktive feedback, og kan se hvad jeg mener. Ellers er du meget velkommen til at spørge ind til indlægget.

Der er da sikkert lidt at arbejde med :-)

Held og lykke !

 

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enkelt. Og det er jo ofte rigtig godt. 

Et par småting:

1. Jeres logo på forsiden linker til en forkert side, så der vises blot en tom side (default.html i stedet for default.htm).

2. Linket fra "Print og trykkeriopgaver" under Kompetencer linker til en side, der ikke findes.

3. På siden kompetencer er der i højre side tekst og links til jeres cases. Det driller lidt, at teksten blinker, når man flytter musen over, og så kan man komme til at klikke mellem linjerne, hvilket medfører ingenting. Det ville være bedre, hvis hele "artiklen" linkede til casen.

4. Jeg synes, at billedet i toppen er for stort. Menuen og billedet fylder 1/3 af skærmen, så man skal rulle en del for at se hele forsiden, som eller ikke indeholder mere, end der kan være på ét skærmbillede.

5. Byt eventuelt rundt på menuen og billedet i toppen. Musen skal flyttes ret langt over "tom plads" for at nå menuen.

6. Pas eventuelt på med billedet i toppen under menupunktet Referencer. Der viser I en masse logoer, som er andres varemærker, og som ikke nødvendigvis relaterer til jer. Logoet for Dansk Industri er f.eks. meget iøjnefaldende, men I har ikke nogen case for Dansk Industri. Og umiddelbart gælder det samme for de øvrige logoer. Det kan måske give ridser i troværdigheden - eller måske søgsmål fra varemærkeindehaverne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)