Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Husk lige at betale for billederne på sitet, der er stadigvæk skjulte vandmærker på billlederne, det kan blive meget dyrt, så det er vel en ommer.

Og når du så endelig stjæler billeder hvorfor tager du så noget der så brugt og stilmæssigt så amerikansk-80'er-agtigt, det ser super utroværdigt ud.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm, det er desværre ikke særlig meget nyt design over det. Stilen er meget medio-90'er, med lidt triste og usammenhængene billeder.
Jeg ser en hjemmeside, uden særlig meget mening (jeg har svært ved at se den?).

Teksten kunne godt bearbejdes og gøres mere læsevenlig fx., billederne burde væer origina, da det udstråler mere seriøsitet og professionalisme syns jeg.
Fjern de forfærdelige google-annoncer, fordi det syns jeg simpelthen fjerner fokus og seriøsitet for dit site og den du er.

Dette er blot få ændringer, selvom det overordnede design er meget uinteressant. Jeg ser virkelig intet image, udstrålign eller klart må, som faktisk er meget vigtigt i jeres branche.
Med dette sagt, og når man kommer igennem sitet, så er I ude på at outsource webdesign og programmering til Chile.

Jeg syns, at det må være en drøj opgave for jer, at skulle hjælpe andre med webdesign, koncept gennemgang, kommunikations opgaver og meget mere, når det ikke er dét I ligesom udstråler på jeres site.

Dette var min feedback og I er velkommen til at tage kontakt hvis I vil have noget uddybet m.m.
www.nicosialonghi.com .

God fornøjelse :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg må slutte mig til koret.

Sagt lige ud af posen, så er det virkelig en uinspirerende hjemmeside !

Undskyld, men jeg vil faktisk anbefale i får kigget på muligheden for en helt ny hjemmeside.

I jeres branche er det utrolig vigtigt at virkelig troværdig, have image, eller skille sig ud. I formår desværre ingen af delene.

Håber selvfølgelig det bedste for jer, og ønsker jeg alt mulig held og lykke.

 

Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input.

Dog skal jeg for god ordens skyld nævne at siden er en privat "blog" site - og naturligvis ikke siden hvorigennem vi tilbyder vores forretning. Det skal slås fast med det samme.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal vi så kommentere det?! Big Smile

Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er bestemt heller ingen der tvinger dig til at kommentere noget som helst Wink

Dog kunne jeg læse ud fra overskriften på denne sektion af forummet at man kunne udbede om feedback på sit website... ergo... Yes

Men igen - så vidt jeg kan forstå er der ingen tvang forbundet til dette tilbud..

Jeg takker for jeres feedback, de har været konstruktive, og jeg har foretaget en del ændringer som i bakspejlet har fremstået soleklare.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor så i det hele taget bede om feedback på et forum som dette!?

Nevermind.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)