Hej... som de fleste nok ved, så har Dinero desværre ikke lagerstyring.. :-( /Simon |
Har sendt dig en privat besked
Hej... som de fleste nok ved, så har Dinero desværre ikke lagerstyring.. :-( /Simon |
Hej Simon Vi er kede af, at du er berørt af den manglende lagerstyring hos Dinero. Hvis der eksempelvis er tale om en webshop mener jeg, at der findes programmer der har lagersystemer. Vi har i Dinero udarbejdet en guide til, hvordan man kan håndtere varelaget, når man anvender Dinero. Jeg har smidt linket ind til denne guide nederst i tråden. https://dinero.dk/support/hvordan-handtere-jeg-varelager-og-momsen-hertil/ Jacqueline |
Jeg bruger selv en access database til at holde styr på mit lager. Men efterhånden som mit lager vokser, og antallet af ordre er steget siden start, så overvejer jeg at skifte til et andet regnskabsprogram, hvor der er er lager modul. - Kim - |
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
Hvis det har interessen, vil jeg gerne udvikle et system, der passer til dig og dine krav? Har længe selv tænkt på at lave noget lignende. |
Der er mange måder at håndtere lagerstyring. Det afhænger helt af behovene. En mulighed kunne være et regneark: http://logistikforum.org/lagerstyring/regneark-til-lagerstyring VH. GrN.dk |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Hej Kim, Du er velkommen til at downloade en demo af myBiss og se om det er noget du kan bruge. Hilsen myBiss Business Systems Hüseyin Aliz |
Fakturering, projektstyring, timeregistrering, opgave og aktivitetsstyring og meget mere..
Hej Simon Jeg vil på det kraftigste anbefale dig, at din lagerstyring er fuldt integreret med din fakturering og dit indkøb hvis du vil gøre dig håb om at få en lagerstyring til at fungere. Løsninger til "den anden hånd" vil kun resultere I, at der sker fejl i lagerstyringen, og så kan du jo lige så godt lade være. Så - gør op med dig selv om du ikke kan leve uden lagerstyring - Hvis ikke, så find dig en ny løsning med integreret lagerstyring. To halve systemer lagt sammen giver ikke system I tingene. Med venlig hilsen Peter Wismer |
Mange store virksomheder har et Replenishement ved siden af deres ERP, som beregner hvor meget og hvornår en ordre skal dannes. Denne ordre bliver derefter kastet ned til ERP-systemet og sendt ud til leverandøren med EDI. Der er selvfølgelig fuld integration mellem systemerne. VH. GrN.dk |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.