Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Airbnb for hunde

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej med jer. 

Jeg har lavet en side for der basicly er en Airbnb for hunde, altså man kan finde personer der gerne vil passe din hund for et beløb i deres private hjem. Jeg har lavet siden https://petsitter.sharetribe.com/. Den er på ingen måde færdig, og jeg er pt. igang med at lave nogle forskellige landing pages, men jeg kunne godt bruge nogle gode råd til markedsføring

Først og fremmest skal jeg have fundet nogle personer som gerne vil passe en hund i deres personlig hjem. Har i nogle tanker omkring dette? Jeg tænker at gøre det igennem officielle "hunde-kanaler" såsom brancheforening osv., men hvad siger i? 

Takker på forhånd for jeres svar. 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker side. Var det ikke Martin Thorborg som nævnte ideen en gang? :D

 

Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det gjorde han. Da var jeg dog allerede igang. Har ændret konceptet et par gange undervejs også :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg umiddelbart tænkte, var at du kunne begynde at interagere på forskellige hunde-fora og måske, ligesom på Amino, mod køb af premium-medlemskab få lov til at lave et opslag omkring din portal. Det er nok den bedste mulighed for at ramme målgruppen bedst og billigst, som jeg lige kan se det.

Mvh Lasse

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt koncept, det vil jeg helt sikkert benytte mig af

Dog mangler jeg vildt meget en knap hvor man kan vælge i hvor stor en afstand fra ens postnummer den skal søge, i stil med den funktion DBA har.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres tilbagemeldinger. Det var nogenlune samme tanker jeg havde. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du droppet ideen allerede?

Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Frisørcentralen.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Nej selvfølgelig ikke.

Den er i fuld gang.

Vuffy.dk

God jul.

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog et ualmindeligt godt koncept. Held og lykke med det.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vedr markedsføring. Så tag fat i de firmaer der sælger hundemad, dyrehandlere osv. hvis du er en god forretningsmand. Så kan du overtale dem til at skrive om dit site, i deres nyhedsbrev. Du er jo ikke en konkurrent og din service er relevant for deres kunder. Sidst men ikke mindst så sidder der en medarbejder, der hver eneste gang der skal laves et nyhedsbrev, må slå knuder på sig selv, for ikke at lave en gentagelse. Så få fat i den medarbejder direkte. De mest læste nyhedsbreve indeholder nyheder, ikke tilbud. Og din service vil være en nyhed.. Du kan evt. Bytte services med reklamer på dit site.... Eller i dit nyhedsbrev. Lige en teknisk detalje. Hvem dækker udgiften hvis man passer en hund der raserer ens hjem? Dét kostede mig 500 kr at få passet hunden hos nogle venner, da den åd noget inventar... Forsikringen dækkede ikke. Min kæreste er glad for dyre sko... Måske får man en hund på besøg med samme "smag". Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)