Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre indberetning for feriekonto i eindkomst inden i morgen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder lige og bøvler med eindkomst.

Jeg fik for ca en måned siden en ny medarbejder og og jeg oprettede ham i mit lønprogram, danløn.

Jeg har så lige fået et brev fra feriekontoinfo at jeg har indberettet med mit SE nr istedet for feriekontos SE nr.

Det skal jeg så ændre et sted på erhverv skat.dk.

Jeg skal indberette med det præcis samme tal bare med et minus i mit SE nr også indberette igen plus med

feriekontos SE nr.

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg gør det og hvorhenne?

Jeg har ringet til feriekonto og de sagde jeg skulle ringe til skat, men det lykkes mig ikke og

komme igennem og jeg skulle gerne have styr på det inden kl 10.00 i morgen da der skal laves ny løn.

Nogen der ved helt præsis hvordan man gør det og hvor?

-Indberet til eindkomst

-Indberette/forspørge på eindkomst/letløn?

På forhånd tak

Fra Fredericia
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 39
Fra  ByPassion Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har netop selv stået i samme situation. Har beskrevet hvad jeg gjorde i denne blogpost http://bypassion.dk/?p=714

Kort fortalt, så skal du på virk.dk indberette fra hvornår der er ansatte og ligeledes angive dato for A-Skat.

Fra Fredericia
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 39
Fra  ByPassion Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov nu fik jeg læst dit spg. igennem igen. Du har vidst styr på den del jeg beskrev, beklager.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville skrive til danløn hjælp som nr 1 - de svarer på ½ time i arbejdstiden 

Jeg forstår ikke problemet og vil derfor let svare forkert, men indberet - forespørge i e indkomst - der kan du lave indberetning på hans CVR nummer vil at vælge forespørge/tilbageføre - og så kan du føre din indberetning tilbage så han står i 0 løn. Dernæst kan du lave en ny indberetning - men jeg forstår ikke den med at du skal indberette på feriekontos SE nummer for at være ærlig - 

Du må ikke tilbageføre i E indkomst og så lave ny løn i danløn for tilbageførsel i e-indkomst ændrer ikke ved, at lønmodtagerens løn udbetales via nets - og dermed får han den to gange - så det hele skal så ske i E-indkomst - først tilbageførsel af den gale - og så køre en ny

Har du brugt danløn så må du ha et eller andet problem der - som jeg mener du skal ha danløn hjælp til at føre dig igennem

Ellers må andre gerne byde ind

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)