Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingssystemer til små ordre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Tak for nogle skide gode debatter, god tone og fede svar der kommer herinde!

Derfor prøver jeg nu selv og komme med et spørgsmål jeg har meget brug for svar på! 

Som det fremgår af overskriften, synes jeg betalingssystemerne skal have en stor sum af mit beløb.
Det skyldes jeg er i gang med at lave en webshop, hvor jeg i stedet at have få store ordre, har jeg en helt masse små ordre, som vil ligge fra 5-15 DKK
Derfor synes jeg det er et stort beløb at skulle af med 3,34 DKK el. lign pr. gang jeg har en transaktion via min hjemmeside.
Er der nogle som kører med fx 1% i stedet et fast beløb pr. transaktion?

Eller har I evt. nogle idéer jeg kan gøre brug af, i stedet at ligge transaktionsgebyret på kundens regning,
da jeg tror dette vil skræmme nogle kunder væk... 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Niks det er der ikke;-)
Du finder ingen til 1%
Elavon kan du eksempelvis få til 1.99%
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal tager kun en procentdel - så det kunne måske være en mulighed.

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Rogerrimmer

Jeg vil give Thomas ret i at Dankortet er en meget billig løsning, dog kun hvis du har (RIGTIG) mange transaktioner.

Dankortet har et gebyr på 0,70 krone pr. transaktion + gebyret til betalingsgatewaysne.
De fleste betalingsgateways i Danmark opkræver 0,50 krone pr. transaktion, samt et fast abonnement per måned.

Yourpay kører med, som standard, 2.25% pr. transaktion, men denne pris er vurderet ud fra at der generelt set er tale om webshop ordre omkring eller over 100 kroner.
Når der er tale om micro-betalinger, kan vores pris desværre ende med at blive hævet, for dig, til helt op mod 5-10% pr. transaktion.

Micro-betalinger er utrolig dyre for os som betalingstjeneste at gennemføre, ligesom du oplever hos Paypal.

Men - lad os prøve at se på situationen sammen - jeg vil hverken love noget, eller skyde din idé ned.
Du må meget gerne kontakte mig på mag@yourpay.dk, med et telefonnummer så giver jeg dig et kald i løbet af mandag. 

Best Regards
Mathias Gajhede
Yourpay 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)