Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holding + årsindberetning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har en holding/drift konstallation (mindre virksomhed). Er det helt umuligt selv at lave årsindberetningen mv. til SKAT. Jeg har fået oplyst at det koster ca. 6.000+moms for at få gjordt dette (der er fravalgt revision på selskaberne), påtrods af der ingen aktivitet er i holdingselskabet.

Jeg må erkende at jeg er i chok-tilstand, hvis det forholder sig således at man er tvunget til at få en revisor til at lave det, og der er så meget administrations-arbejde at det skal koste den pris.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er årsregnskab og selvangivelse for to selskaber lyder det faktisk rimeligt fair, også selvom der ikke er aktivitet i holdingselskabet.

Du kan selv gøre det, så skal du blot indberette årsrapport digitalt og indsende selvangivelse til SKAT. Men det kan ende med at tage ret meget tid og medføre et bandeord eller to, hvis du aldrig har prøvet det før. :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46556
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

håber ikke jeg gir dir et chock mere ved at minde om at du har lovpligtig ansvarsforsikring på dig som aktiv ejer af selskab uanset løn - ca 1500 kr per år men prisen omfatter jo sambeskatning og om den hedder 4000 eller 6000 er nok forskelligt, men du kan ærligt talt nok ikke selv lave de to årsrapporter korrekt, så det er noget i den stil det skal koste (det var lettere for dig selv hvis du var ren drift uden holding, men du har givet gode grunde til at ville begge)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fin pris, der ligger en del arbejde i det, prøv selv, du har jo muligheden for at selv lave årsrapporten og indberette selvangivelsen og til erhvervsstyrelsen.

DBH
Kristian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)