Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping ift. idégenerering - hjæp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har været ved at researche omkring dropshipping-leverandører. Men det er sværre end jeg havde forventet. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, bør jeg fokusere på hvilke produkter jeg vil sælge, eller skal jeg sælge de varer jeg har mulighed for at få 'dropshippet'?

Mvh. Martin 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

? :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er der jo ingen der kan svare dig på. Det er klart nemmest at koncentrere sig om varer der har din interesse. Men igen - så kan det jo være andre dele af en forretning der interesserer dig. Går du fx mere op i seo, konverteringsoptimering, branding etc. så er det stort set ligegyldigt hvilke varer du sælger!

Det kan være svært at få lov til at sælge virksomheders varer i kommision (som dropshipping jo er), med mindre de allerede afsætter varer på denne måde. Skal du finde en virksomhed som ikke allerede sælger på denne måde, så er mit bedste forslag, at du lavet et gennemarbejdet oplæg til dem, hvor du fortæller præcist hvad de kan få ud af det, og hvilke ekstra ressourcer du kan tilføre. Det er vigtigt at du ikke blot skriver "hej jeg vil gerne sælge jeres varer - må jeg det?

Skal du ud og finde nye leverandører, så kig evt. uden for DK's grænser, men hold dig indenfor EU. Og vil du sælge kontorstole, så kontakt mig :)

God vind med projektet.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)