Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import - Varekode af Pillepresser (mint-tabletter til indtagelse)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino!


Det er ikke tit jeg bruger dette sted til at spørge, men når står jeg lige i en situation hvor det haster. 

Jeg skal oplyse en varekode til fragtselskabet, jeg har ledt igennem vita men der er ingen direkte varekode på "Pillepresser" eller lign. (af hvad jeg er kommet over) og har ikke kunne finde noget jeg mente var tæt nok på - Så Hvad mon den kan gå ind under? 

Har søgt grundigt på google men stadig ikke kommet frem til et svar. 

Det ville være super lækkert hvis nogle sidder med svaret og ville tage sig sin tid at dele det! Og hvis der er ingen der har et svar er det så noget en typisk revisor ville vide?


Tak!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Det bør din leverandør/producent vide :-) 




Jeg prøver at høre dem ad, går ud fra at det kører på samme varekode i hele Europa så? 

Jeg har fundet frem til denne HS-kode ved at søge op på Engelsk hvis det skulle være tilfældet - HS-code 84799040 - Den eksistere dog ikke i evita, men betyder det at den ikke kan bruges i Danmark?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

847990 kan ikke bruges for afsnittet omhandler dele!. 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

842010 kan heller ikke buges da den dækker over Kalandere og andre valsemaskiner, undtagen maskiner til metal eller glas, samt valser dertil. I dit tilfælde er der jo ikke tale om en valse.

Du må se om ikke du kan finde nogen med maskiner til fødevare eller Pharma industri. 

 

Se i afsnit XVI  http://www.skat.dk/skat.aspx?oID=170970 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

842010 kan heller ikke buges da den dækker over Kalandere og andre valsemaskiner, undtagen maskiner til metal eller glas, samt valser dertil. I dit tilfælde er der jo ikke tale om en valse.

Du må se om ikke du kan finde nogen med maskiner til fødevare eller Pharma industri. 

 

Se i afsnit XVI  http://www.skat.dk/skat.aspx?oID=170970 

Perfekt - mange tak. Ja den har nogle flere rækker end Evita har, jeg går i krig med den. 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

8438 Maskiner og apparater, ikke tariferet i nogen anden position i dette kapitel, til industriel tilberedning eller fremstilling af fødevarer eller drikkevarer, undtagen maskiner og apparater til udvinding eller tilberedning af animalske eller fede v

Så er den vidst hjemme. 

8438 80 99 00 - I andre tilfælde

Mange tak for dine svar - det bliver nok den jeg bruger - og hvis nogle skulle falde over denne tråd i fremtiden, og vælger at gøre det samme, så er det på ejet ansvar. Hvis jeg får bekræftet det er den endegyldige rigtige kode så skal jeg nok vende tilbage i tråden (eller det modsatte). 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jub:
Hvis jeg får bekræftet det er den endegyldige rigtige kode så skal jeg nok vende tilbage i tråden

Det står dig jo frit for at få lavet en BTO hos SKAT, som er gratis at få lavet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)