Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg med mit produkt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har i en lille måneds tid fået stigende interesse for at lave mine egne armbånd. (som så mange andre åbenbart)  men Hvad jeg så, efter et godt stykke tid på søgemaskinden finder ud af, er at de fleste af de smykker der bliver solgt på nettet, faktisk ikke er HELT hjemmelavede, men bare sat sammen.

Men min eget her, er altså lavet helt fra scratch. Alle perler er af ler, selv designet, formet i hånden, ovenbagt, malet og lakeret. Så det jeg egentligt godt kunne tænke mig at vide, er hvad jeg gør med dem, hvis jeg gerne vil sælge.

- Hvordan regner jeg prisen pr. stk. ud?

- Hvor får jeg det solgt?

- SKAL jeg momsregistreres?

- og selvfølgelig promovering af mit produkt?

Jeg er ikke nået super langt endnu, men jeg VED at jeg i fremtiden vil sælge, da produktet er håndlavet, og super fint (God kvalitet osv), så jeg tænker at jeg evt. lige skal have styr på det praktiske , før jeg laver mere.

Nogen råd eller idéer?

- Muh

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først og fremmest fed idé Yes

Dernæst

Hvis du skal regne prisen ud pr. stk. skal du tage alle de omkostninger der opstår, ved at får lavet produktet og få fragtet det hjem til Danmark. Derefter skal du tage det antal du har fået produceret, og derefter dividere det med hvad det i alt har kostet dig, og så finder du stk. prisen.

Du skal nødvendigvis ikke momsregistreres, hvis du ikke sælger for mere end 50.000 kroner.

Hvis du selv vil sælge det, forstået på den måde via. din egen hjemmeside, så promover den rigtigt godt eksempelvis via. de forskellige medier etc.

Hvis ikke, skal du finde ud af nogle aftaler med nogle grossister eventuelt.

Håber det hjalp?

Mvh.

Ivan Buchwald

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)