Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med din feedback på min webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Pu-ha, har netop fundet  Amino og har allerede brugt flere timer på at læse, downloade Martins gratis tips samt oprette profil. Fantastisk site!
Jeg er absolut nybegynder i denne debat verden med tråde og blogs, men arbejder på forbedring Stick out tongue  

Forbedring er også hvad jeg hele tiden efterstræber i min webshop med baby og børnetøj som jeg startede sidst på året 2005. Det er gået støt fremad siden da, men jeg ved egentlig ikke hvad folk synes om den.Surprise

Derfor: hjælp mig med feedback på webshoppen www.bornbaby.dk

Jeg er ikke sart, så skyd bare lige fra hoften. Jeg kan allerede fornemme at der sidder meget kompetente mennesker rundt omkring.Smile

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

selvom din julekalender er en sød ide, så virker den kun irriterende på mig... og ikke mindst fordi den åbner op i et nyt vindue.... hvis jeg vil åbne et nyt vindue, så slår jeg min pop-up-blocker fra og selv åbner et nyt vindue... men ellers er det da en fin webshop...

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er der måske noget om. Jeg synes ellers det var så smart at åbne i nyt vindue - for at holde kunderne, men jeg kan godt se at der er meget at håndtere når alle åbner. Tror jeg laver det om.

Tak for svar Big Smile

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Synes nu din webshop er ganske okay.

Den er dejlig nem at navigere rundt på, men jeg savner dog noget "ekstra"

Hjemmesiden virker lidt tung at komme igennem. Jeg kunne i den forbindelse godt bruge nogte billeder, farver etc.

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)