Hej Amino, Jeg har lige et spørgsmål ang. mine rettigheder ved internetbestilling. Jeg har bestilt i alt seks ting i en ordre hos en webshop, de fleste til tilbudspris, men de har glemt at medsende én af tingene. Jeg har skrevet til dem og de erkender fuldt ud fejlen, og kan se jf. deres interne lagerføring af det er korrekt den ikke er medsendt. De vil dog ikke sende den glemte vare til mig, med begrundelsen af at det er for dyrt for dem at skulle dække leveringsomkostningerne for den éne ting, når den i forvejen er på tilbud. De vil naturligvis refundere det fulde beløb som jeg har betalt for varen, samt tilbyde mig lidt rabatkuponer mm., men det synes jeg ikke er en acceptabel løsning for mit vedkommende. Hvis jeg selv skal bestille en ny, så vil det beløb slet ikke kunne dække en ny ordre plus forsendelse. Kan de spise mig af med blot at tilbagebetale beløbet, eller kan jeg fastholde at de skal levere hele ordren som aftalt? Brian |
Det er da bestemt dårlig kundeservice i forhold til at man erkender at man har lavet en brøler.
Om du så kan gøre noget ved det så det ender anderledes, det er nok stærkt tvivlsomt især hvis der er tale om en vare til en forholdsvis ret lav pris sådan som jeg læser det ?.
Men der findes ikke nogle steder du kan gå hen for at få andre til at give dig din vilje.
Du kan evt prøve med dårlig omtale på trustpilot og deres facebook side etc. men meget andet kan du ikke gøre.