Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør/producent af labelfree kvindetøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ved at starte egen virksomhed med tøj til kvinder. Det skal være basis varer med et tvist af personligt design. T-shirts, cardigans, sweatshirts, skjorter, strik

Men jeg mangler en leverandør. Gerne en der har mulighed for at sende nogle kollektionsprøver og selvfølgelig labelfree/no name.

Mængder skal være spiselige for en nystartet virksomhed. Kollektionerne bliver i begrænset oplag.

Med venlig hilsen

Tina Herlet

Tlf. 31 41 07 02

Mail: therlet@hotmail.com

Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina. 

Det kommer jo lidt an på hvilket del af markedet du vil ramme. Er det virksomheder eller private du vil ramme. for hvis det er virksomheder er "basis varer" uden logo jo næsten en must. For så kan de få trykt på dem. hvis du står og mangler en leverandør der findes der eksempel ID fra Holstebro. Det er meget profiltøj. 

Hvis du er til mere private brands er det jo dem alle kender som Bruuns bazaar, Tiger Of Sweden osv. 

Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Først tak for din kommentar.

Jeg har brug for en leverandør hvor jeg kan købe basic varer som beskrevet tidligere.
Mit ønske er selv at lave print på tøjet og så herefter sælge tøjet til private slutbruger på nettet og homeparty. Evt. Sælge til mindre firmaer.
Derfor ønsker jeg label free så jeg kan få mit eget navn i nakken😊.
Håber det gav lidt mere info om hvad jeg vil.
Jeg ville blive glad for flere kommentar, råd og meget gerne nogen som har tøjet jeg leder efter👍.

Med venlig hilsen
Tina

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har tøj med mulighed for eget nakke-label. www.adi-wear.com 

Der er 2 kataloger på forsiden med en masse tøj og også mulighed for vareprøver...

Hilsen Dennis

Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Dennis. Ser rigtig spændende ud og kigger lidt nærmere på det.

Mvh Tina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)