Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Risiko ved at have en shop

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen aminoer.

Håber ikke i bliver trætte af at svarer mig tilbage da jeg har en masse spørgsmål.

jeg er kommet til at tænke på, hvis man starter en webshop på sin værges adresse, er det så noget som vil blive talt ned i værgens løn eller offenligydelse/kontanthjælp (hvis nu værgen skulle ende der) Det er et spørgsmål som der fylder rigtig meget. Men så tænker jeg hvis nu man ligger shoppen i sit eget navn,, hvilket også er planen vil det så gøre nogen skade? fordi jeg tænker jo at min navn jo også er på adressen hvor shoppen kommer til at have sin base.

MHV momo

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej kun du som ejer er ansvarlig så længe din værge ikke arbejder sort i shoppen OG det er dig der ejer den (har dens CVR)- så har adressen intet at sige

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 55
Fra  www.rebusta.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Momo!

Mit navn er Philip A. Absalonsen. Jeg er15 år gammel og driver min egen webshop/webshop.

Jeg har været hele møllen igennem, så hvis der kommer nogle spørgsmål op. Så kontakter du mig bare!

MVH.
Philip A. Absalonsen
www.rebusta.dk  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt Philip - beskriv om du har fået dispensation i statsamtet eller om du har valgt at lade din mor/far eller andre (Nickolei Milo osv) køre den som ejer - til du blir 18 og kan ta over - det vil være nyttigt for en del  som måske har problemet, at de ikke er 18 endnu - tror jeg bestemt

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej john.

tusind tak! så har jeg fået svar på det spørsmål.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 16 år, og driver også min egen virksomhed som primært arbejder med (IT, Web & Design). Så i er også mere end velkommen til at skrive spørgsmål, og så vil jeg prøve at svare hvad jeg kan!

For også at komme ind på det med statsamtet, hvis nogle skulle være interesseret i det. Jeg blev her i Januar 2014 godkendt af statsamtet til at drive virksomhed i mit eget navn, dog blev jeg selv meget overrasket over hvor lang tid det tog. Men når i først er igang, så kører det bare. Jeg bruger selv dinero som regnskabsprogram, da jeg skulle hurtigt igang, og så det som en god mulighed at starte på, og jeg giver 100p credits til Martin Thorborg og resten for at udvikle et virkeligt godt program!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Fjord Tarbensen:
Jeg blev her i Januar 2014 godkendt af statsamtet til at drive virksomhed i mit eget navn
Yes

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Fjord Tarbensen:
Jeg blev her i Januar 2014 godkendt af statsamtet til at drive virksomhed i mit eget navn

Det er fandme godt gået YesStar

(undskyld mit sprog)

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

kan du skrive lidt om nogle gode råd? eller hvor lang tid det præcist tog?

Mhv momo

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

her kan du læse om en anden der fik dispensation. Tiden er forskellig fra statsamt til amt og ud fra indhold OG hvornår de holder møder. De holder ofte bare møde 4 gange om året med gennemgang i visse amter, og kommer man ind lige efter et møde, tager det lang tid, og kommer ansøgningen 14 dage inden et møde - kan det gå hurtigere . men som sagt - hvert statsamt kan ha deres procedure. Læs om anden der FIK DISPENSATION 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)