Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Implementering af fakturadesign

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har brug for lidt vejledning ift. faktura.

Sagen er den, at jeg har lavet et fakturadesign hvor ordre nr. mm. står i nederste venstre hjørne på fakturaen. Hvordan fortæller jeg summasummarum at den skal skrive ordrenr. mm. netop i nederste venstre hjørne?

mvh

Sven-Erik 

 

 

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vist en smart Formular-designer i Summa.

Kan den ikke klare opgaven?

 

MVH

Jon Hauge 

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skabelon jeg har eksisterer som pdf-fil. Jeg kan se at Summasummarum gerne vil have et fds format. Nogen der ved hvordan jeg kan konverterer pdf til fds?

 

/Sven-Erik

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg åbne summasummarum
Vælge funktioner - formular designer.

Dernæst ligge hele din baggrund und som en billedfil, så vidt jeg husker tager den kun BMP formatet, når du så har lagt hele din faktura skabelon ind som baggrund kan du placere de felter hvor data skal udskrives hvor du vil i denne skabeloneditor.

Den er ikke særlig brugervenlig, så det kan være det lige tager noget tilvæningstid. Husk at gemme den som standard faktura, ellers skal du nemlig vælge din skabelon hver gang du laver en faktura, og det glemmer man.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sven-Erik

Jeg har også netop siddet et par dage og fedtet med at sætte faktura op i Summa Summarum som jeg gerne ville have den (dog ikke kun med det...meeen det har taget sin tid....)

Som Martin skriver skal du helt sikkert have fat i formulardesigneren. Det tager sin tid, men du kan indflette data fra dit kundekartotek, den specifikke ordre mm. stort set som du vil have det. Det tager noget tid at rode med, men i sidste ende er det nu ret fleksibelt.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)