Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til min lille design shop

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning Wraae:

Den ligner jo min  Smile

Det gør den jo faktisk, men så har du jo nogle killer referencer til at pynte lidt på siden.Wink

Dem har designopgaver.dk ikke rigtig endnu. Specielt shampooshopping og mensmostwanted syntes jeg er vildt gode. Dog lidt en skam at man ikke kan se de flash spil du har lavet i action :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for de pæne ord. de flshspil som vi igennem tiden har lavet har været kampagner som kun har kørt i 1 måned eller 2, men i næste uge lancerer vi et quiz spil for netop shampooshoppen.dk ala det vi lavede for IBM, meget simpelt koncept men som er utrolig effektivt.

Vores flashudvikler ligger vist sidste hånd på det imorgen og så skulle det gerne være klar den 15.nov.

Vi i det sidste halve år haft planlagt at lave det fede website med masser af cases, demo osv. men som altid mangler vi tid, så det sidste års tid har vores hjemmeside kun bestået af 1 side, med nogle billleder af noget af det vi har lavet. Jeg håber dog at vi i det nye år får laver noget som man kan kalde et rigtigt website Big Smile

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning Wraae:

Hej Martin

Tak for de pæne ord. de flshspil som vi igennem tiden har lavet har været kampagner som kun har kørt i 1 måned eller 2, men i næste uge lancerer vi et quiz spil for netop shampooshoppen.dk ala det vi lavede for IBM, meget simpelt koncept men som er utrolig effektivt.

Vores flashudvikler ligger vist sidste hånd på det imorgen og så skulle det gerne være klar den 15.nov.

Vi i det sidste halve år haft planlagt at lave det fede website med masser af cases, demo osv. men som altid mangler vi tid, så det sidste års tid har vores hjemmeside kun bestået af 1 side, med nogle billleder af noget af det vi har lavet. Jeg håber dog at vi i det nye år får laver noget som man kan kalde et rigtigt website Big Smile

Effektivt siger du, med hensyn til hvad (salg/ordre). Jeg er altid åben for nye marketing muligheder. Big Smile

PS. Sorry fordi jeg lige stjæler tråden, men du var vist os færdig ikke?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej wogw.dk

 

Har ikke været meningen at den skulle ligne jeres på nogen måde.

Vi er igang med en ny side som kommer op i løbet af et par dage.

 


Venlig hilsen

Simon Brask 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)