Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til opstart af virksomhed uden mange penge?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ikke har mange penge og ønsker starte en virksomhed, hvor man er villige til bruge tiden, sin arbejdskraft.

findes sådan virksomheds ideer som kan vokse med tiden ig bliv god forretning

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en servicevirksomhed? Herunder fx. udlevering af aviser - det kræver blot lidt overtøj og nogle gode sko.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep - alle former for service - noget der helt enkelt ikke kræver penge - ikke kræver dyrt udstyr og betaling af andre. Sandt og sige, er det nok op ad bakke hvis det er helt uden penge. Jeg tror, bare for at kunne reklamere og ha det nødvendige, at der skal ligge 10.000 kr i en tegnebog til at løbe ting igang med, selv i en ren service virksomhed, for at være ærlig

Evt - hvis du kan tjene penge som ekstra, og det er vel det du vil med en sådan lille virksomhed, som du ikke må forvente at leve af før efter lang tid, så tag nogle nattejobs - tankstationer - seven eleven - døgn netto - rengøring, og læg alt du har fra det til side, til at starte noget for

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke service virjsomheder er der udover rengøring

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Havepleje (evt. stil krav til at kunden har det nødvendig udstyr til rådighed) Her kan man starte i det små med private og evt. udvide med tiden, som man får bedre udstyr og erfaring til

Indkøbshjælp til ældre/handicappet

 

Det var lige mine forslag :)

Glædelig jul

Henrik

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

ok

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal være bare en lille smule seriøst og have en minimal chance for at blive til noget skal der være et minimumsbeløb.

Opstart af eks IvS koster knap 700 i registrering. Hertil bør man have en profilhjemmeside, den koster 2500-3000.- og så et telefonabonnement og en mobil. Så er man igang.

Samlet vil jeg sige 5.000.- kroner er hvad jeg vil betegne som minimum.

Det lokale væksthus kan hjælpe ved at du betaler 1000.- kroner og herefter får du for 12.000.- kroner gratis rådgivning, eks revisor eller andet. Så tag fat i dem. De kan også hjælpe med gratis reklame i form af små lokale radiostationer, lokalaviser der gratis bringer en lille artikel eller andet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Uldal:

Opstart af eks IvS koster knap 700 i registrering. Hertil bør man have en profilhjemmeside, den koster 2500-3000.- og så et telefonabonnement og en mobil. Så er man igang.

Samlet vil jeg sige 5.000.- kroner er hvad jeg vil betegne som minimum.

+ lovpligt arbejdsskadeforsikring til hver ejer - ca 1500 kr per år og person - glemmes tit men er krav  - og de 700 kr i registrering fordrer man selv kan klare det (og det kan man jo) ellers regn 1000 kr mere inkl. momsreg mindst +  jeg tror ikke ret mange klarer årsrappport/regnskab - selskabsselvangivelse selv i et IVS når det kommer til stykket - regn 1500 til 7000 kr afhængig af størrelse

Mit minimum til anbefaling er ikke under 10.000 kr - alene fordi det er så besværligt at skulle låne selskabet penge under opstarten - da det skal ske med rente beregning og beskatning for långiver (når det er ejer) + for at undgå at komme under ½ egenkapital som udgangspunkt

vh John HG

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
+ lovpligt arbejdsskadeforsikring til hver ejer - ca 1500 kr per år og person - glemmes tit men er krav  - og de 700 kr i registrering fordrer man selv kan klare det (og det kan man jo) ellers regn 1000 kr mere inkl. momsreg mindst +  jeg tror ikke ret mange klarer årsrappport/regnskab - selskabsselvangivelse selv i et IVS når det kommer til stykket - regn 1500 til 7000 kr afhængig af størrelse

Mit minimum til anbefaling er ikke under 10.000 kr - alene fordi det er så besværligt at skulle låne selskabet penge under opstarten - da det skal ske med rente beregning og beskatning for långiver (når det er ejer) + for at undgå at komme under ½ egenkapital som udgangspunkt

vh John HG

Det var derfor jeg skrev at den tusse til væksthuset er godt givet ud da de samler regningen op på alle de ting du nævner (undtagen arbejdsskadesforsikringen) :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Uldal:
Det var derfor jeg skrev at den tusse til væksthuset er godt givet ud da de samler regningen op på alle de ting du nævner (undtagen arbejdsskadesforsikringen) :)

Har du et link til det? Jeg ved væksthusene - forskelligt fra landsdel til landsdel - giver netop f.eks. tilskud til revisor til opstarts rådgivning - og det mener jeg bare er nogle få af dem, men giver de til stiftelsesomkostninger og moms reg omk hvis man bruger advokat - det tror jeg ikke og jeg tror heller ikke de giver til årsregnskab/årsrapport/selskabsselvangivelse m.m

Jeg TROR kun det er få væksthuse og kun betalt rådgivning ved opstartssamtaler - ikke regninger fra eksterne og ikke direkte stiftelse eller regnskab - men spændende hvis det er sådan, at man får det betalt i væksthusene generelt - jeg har googlet de første 4 væksthuse uden at kunne finde noget der ligner et sådan tilbud - kan du finde link?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)