Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et tilbud på en lille simpel app

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal være et slags kortspil med 50 kort. Man skal kun kunne trække ét kort af gangen og hver gang man trækker forsvinder det forrige og bliver blandet med de andre. 

Der står en ny ting på hvert kort. 

Der skal være indbygget et tidsinterval således at "spillet" ringer med en alarm efter 15, 30, 45 eller 60 min som spilleren selv vælger. 

Jeg tænker en forside hvor man trykker på 15, 30, 45 eller 60 min og så går det i gang. 

Det behøves ikke være det mest avancerede layout - simpelt - nemt - brugbart. 

Det skal kun fungere til Iphones og Ipad.

Jeg leder efter en ca. pris da jeg ved det kræver nærmere beskrivelse. 

På forhånd tak !! :)

Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Proly,
jeg har fx nogle flotte kort i HD fra et andet projekt og det vil tage mig et par uger, så en 5000-10000 kr. ville ikke være helt ved siden af, hvis du forventer at tage hele salget hvilket typisk er tilfældet, og dette gælder selvfølgelig også hvis den skal være gratis. Andre muligheder er fx er par tusinde med et evt. delt salg. De fleste udviklere har prøvet at lave opgaver gratis med en lovet del af salget hvor kunden er smuttet, så det er typisk for risikofyldt for en freelance udvikler som jeg da det ofte ikke rigtigt er bindende nok for nogen af parterne.
Håber du kan bruge en hurtig vurdering.
Tilmeldt 27. Dec 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar men det er lige lovlig meget for en lille for sjov ting :) men tak for tilbuddet!

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Bskyum; er du bosat i København eller Sjælland ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)