Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ramt af russisk malware - hvordan får jeg siden op at køre igen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er blevet ramt af ondsindede php-script, som er sat i karantæne på mit webhotel (meebox). Jeg fik bl.a. følgende besked om en af mine sider:

/home/billigm2/public_html/ditlaesekompagni.dk/cofnig.php

Går jeg ind på selve siden, står der følgende:

Warning: require(/home/billigm2/public_html/ditlaesekompagni.dk/wp-includes/post.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/billigm2/public_html/ditlaesekompagni.dk/wp-settings.php on line 127

Fatal error: require(): Failed opening required '/home/billigm2/public_html/ditlaesekompagni.dk/wp-includes/post.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/billigm2/public_html/ditlaesekompagni.dk/wp-settings.php on line 127

Jeg har googlet mig frem til, at det er en russisk virus kaldet soaksoak, som går ind via pluginet revslider (så vær opmærksom, hvis du har det installeret - slet det eller opdater det), men hvordan kommer jeg videre herfra?

Hvordan får jeg siden op at køre igen?

Jeg er helt på bar bund!

Mvh. Janus

 

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Oct 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at kontakte supporten hos Meebox? De har en super god support. Livechatten plejer at reagere hurtigt.

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

har du ikke backup fra før angrebet? hvis du har så kør med dem og deaktivere plugunet der forårsaget dette

Find de bedste sko priser på Skohylden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)