Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad laver DU for tiden?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 8
Fra  atnu Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige ved at gøre det sidste klar til kundebesøg fredag. Ellers sidder jeg og grubler over hvordan jeg får mine produkter ud i så mange cykel, sports og detail forretninger som muligt :-)

Godt nytår!

Mvh Kristian

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt Nytår alle

Jeg har været i gang længe ( snart 7 år) , og overvejelserne går mest på om jeg skal fortsætte alene ( så er der ikke meget plads til udvidelser), eller om jeg skal tage skridtet med en medarbejder...

Synes desværre det virker som et stort skridt, men måske finder jeg en "blød mellemløsning" med en efterlønner, ungarbejder eller lignende.

Go vind alle sammen i 2015 - der er massere af muligheder derude.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev igår ramt af den bedste idé jeg nogensinde har fået. Den udsprang af flere projekter som jeg ikke har vidst hvordan jeg skulle gå videre med. Så jeg er lidt oppe og køre, og små stresset fordi jeg bare vil igang :D 

Godt nytår til alle! 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Gajhede :
Jeg synes det kunne være helt vildt spændende og inspirerende at høre hvad du går og roder med for tiden?

Jeg er gået igang med at renovere et gammelt hus sammen med min søn. Det er meningen han skal flytte ind i det når vi er færdige. Så ingen Juleferie her i år Big Smile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg pusler lidt med nogle LP møbler som jeg overvejer at sætte i produktion i samarbejde med min bror.

Og så skal jeg starte en café på FÆNGSLET i Horsens sammen med 3 andre. Er i øjeblikket igang med myndighedsansøgningerne, og såfremt det går som planlagt er vi klar til at åbne i foråret 2015

Godt nytår til jer alle :-)  

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøger at få folk til at tænke over hvad de propper i munden med flere indlæg og video på HelePlanter.dk.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)