Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af flydende sæbe

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa, 

Jeg har fundet et fantastisk produkt udenfor Europa. Det drejer sig om et tøjplejnings produkt. Jeg har kontaktet producenten men de er ikke interesseret i en lille myre som mig, selv om de ikke har et marked i DK/EU

Jeg har så tænkt på om jeg ikke bare kan få produktet anelyseret og så selv starte en produktion ? 

Hvis jeg tilføjer en ekstra dråbe et eller andet er det jo ikke en kopi mere ??

Jeg er også meget interesseret i at få hjælp til produktionen og alle andre råd i nu må have. 

Pfh tak

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tjo det kan man vel godt. men var det ikke bedre at se om du kunne købe produktet af dem, såfremt du ville forsøge dig på europæisk plan? (hvis det dog kan lade sig gøre) :)

 

Jeg tænker bare at få udarbejdet en kopi ikke er smart og kun kan give bøvl.

mvh

Peter

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ILindo

Du kan jo også få produceret "private label" af allerede eksisterende produkter - jeg har nogle kontakter i b.la. thailand som har deres eget mærke men som også producerer "private label" til andre kunder.

Hvis du er interesseret i at høre mere er du velkommen til at kontakte mig.

Godt nytår

Henrik

her@fcic.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være en god idé at undersøge om sæben er vegansk. Der går nok ikke lang tid før kunderne ikke vil vaske sig i døde dyr. Især ikke efter fokus på grisen Otto og andre veganske initiativer.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12663
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

lLindo:
bare kan få produktet anelyseret og så selv starte en produktion ? 

Det er stort set umuligt at få sådan et produkt analyseret  da det vil være en meget komplex opgave.  man vil muligvis kunne sige noget generelt om produktet men du vil aldrig kunne kopiere ud fra sådan en analyse.

Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg så sige med bestemthed at der ikke er !

Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups det var et svar til GRN

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12663
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

lLindo:
Jeg har kontaktet producenten men de er ikke interesseret i en lille myre som mig, selv om de ikke har et marked i DK/EU. 

Kan du sige noget om hvad land produkter er fremstillet i,   hvorfor er det så unikt?  Hvad er begrundelses i at firmaet ikke er interesseret i at sælge til dig? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12663
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Logistik og regneark:
Der går nok ikke lang tid før kunderne ikke vil vaske sig i døde dyr. Især ikke efter fokus på grisen Otto og andre veganske initiativer.

 

Nu er der altså ikke døde dyr i flydende sæbeprodukter, det du tænker på at normal håndsæbe som fremstilles ud fra fedtsyrer fra grise.

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)