Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For stor konkurrence

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har været plus-medlem i et godt stykke tid, men jeg har nu afmeldt mig, da jeg simpelthen ikke får nogen opgaver.

Jeg véd ikke helt hvorfor - måske er det fordi jeg kun er 'rated' med fire stjerner (ud fra een bedømmelse) - eller også er udbuddet i kategorien 'grafisk design' simpelthen for stort.

Prisen for f.eks. at få designet et logo er også styrtdykket. Jeg kan simpelthen ikke designe et kvalificeret logo for 500.- - jeg har brugt 5 år på designskole til at vide for meget til, at det er noget jeg vil komme i nærheden af at leve af.

Konkurrencen er simpelthen for stor!

Men, er der måske noget jeg ikke er opmærksom på?

Hvad gør man?

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er vel i bund og grund at folk har fået en forventning om at grafik er noget de får smidt i nakken.

I den forbindelse er det jo klart at du med 5 års uddannelse har en noget anden pris forventning på dit produkt end en 15 17 21 årig der er selvlært og ikke bruger nær den samme mængde tid på projekt som du med den dybere indsigt og teoretiske ballast ville gøre.

Problemet for dig er jo så hvordan du skal overbevise potientielle kunder om at dit produkt er den større omkostning værd.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

du udbyder jo kvalitet.. Kvalitet koster - Mange iværksættere vil gerne spare penge hvor de kan - Jeg fik mit logo lavet gratis. - Måske du skal søge andre steder hen for at finde dit segment?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)