Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nordisk Brugskunst & Design

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det meget brugbare kritik, vi vil prøve at arbejde lidt ud fra nogen af tingene så vi kan få en bedre effekt ud..

også selvom det var tre hurtige fra hoftenBig Smile

tænkte på om der overhovedet ikke var noget fornuftigt, ved det hele?

men i hvert fald tak for svaret..

MVH Harthin Teamet

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne lige komme med lidt kritik :)..

I bruger stadig frames, eller ihvertfald noget over-flow (Jeg kan ikke lide scrollbarer inde i designet på en hjemmeside). Og som tidligere nævnt bør betalingskortene fjernes fra billedet og have deres eget felt på jeres forside.

Jeres banner er heller ikke særligt sigende for jeres shop. Grantræer leder ihverfald ikke mine tanker hen på brugskunst. Logoet synes jeg såmænd er fint, hvis det havde været i en lidt mere sigende banner.

Og som også er nævn ville jeg liste varerne efter varetype og ikke efter mærke. Jeg ville ikke ane hvor jeg skulle kigge h vis jeg gerne ville finde de flotte glasfigurer hvis de ikke var vist på forsiden fx.

Under varelistningen ville jeg arbejde lidt med skrift-størrelse og -vægt så man hurtigt kan skælne hvad hedder varen, hvad er varebeskrivelse hvad er varenummer osv så kunden har nemmere ved at sortere de ligegyldige informationer fra (fx varenummer) når de kigger ned over listen. Hvis i gør det kan i også fjerne "info"-knappen for det vil være mere naturligt for kunderne at klikke på overskriften eller billedet når de vil vide mere om en vare.

Til sidst vil jeg blive skuffet når jeg besøger jeres side og ser at i har tilbud :D og nyheder når begge kategorier er tomme. Sørg for enten at fjerne de menupunkter når i ikke har varer deri eller sørg for altid at have varer deri.

Som positivt vil jeg sige at det er en overskuelig hjemmeside. Der er ikke så meget "tingel-tangel" til at forvirre besøgende.

Der var lidt at arbejde med, håbe ri kunne bruge noget af det :)..

Kasper Gadensgaard

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mage tak for svaret. knokler på livet løs for at forbedre tingene,

det med frames forstår jeg ikke men vil forsøge at få dem endegyldigt fjernet.

mange tak i hvert fald

Kan jo lige tilføje at de første kunder er kommet til Big Smile

DBH Harthin Teamet

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)