Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate website ønskes lavet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Skulle jeg mon "kende" en herinde på Amino som er verdensmester i at få et affiliate website op at køre, altså lave et affiliate website til mig, helst et WP site :)

Best regards

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Kan jeg få lidt mere information, enten her eller over en privat besked? Så skal jeg kigge på om det noget vi kan udføre.

Med venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,

En god ide er at bruge Amino Freelancer til en opgave som denne. Der vil folk kunne byde ind med en pris og hvad de kan tilbyde dig.

Vh.
Peter Hauvre

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Du kan tro at du “kender“ nogle der meget gerne vil være behjælpelige med at udarbejde en affiliate hjemmeside til dig. Nemlig os :-) 

Hvis du har lyst til at se hvad vi tidligere har lavet for andre kunder, samt læse lidt mere om hvad vi er for nogle gutter, så tag et kig på ErhvervsHjemmesider.dk. Du kan se hvad vi tidligere har lavet under referencer

Smid mig endelige en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Skriv lidt om dine tanker bag dit affiliateprojekt, samt dine kontaktinfo. Så kan vi tage en konstruktiv dialog omkring dine muligeheder. 

Ser frem til at høre fra dig :-) 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Kan du være lidt mere specifik omkring dine ønsker til funktionalitet på siden.

Måske dette plug-in fra en anden Amino bruger kunne være løsningen for dig: http://affiliateplugin.dk/ 

Mvh.

Michael

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg uddyber lige lidt her, jeg har domænet ansøgning.dk som jeg skal have igang med noget, helst noget der kan lave lidt penge også, det er jo altid en god ting hvis den kan det.

Min tanke var så at lave et affiliate website på den, hvis der er nogen der sidder og brænder inde med en god ide' til hvad der ellers kunne laves på dette domæne er jeg naturligvis åben for forslag :)

Jeg har været igang med at lave en jobportal på den, men projektet er væsentlig større end jeg lige tænkte at lave det på domænet.

Best regards

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)