Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til at finde "skelet" til hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skal til at starte en virksomhed op, og skal til at gå igang med at designe hjemmeside, men jeg kan ikke finde en "skelet" til hjemmesiden.

Det skal ikke være et template men fx som hjemmesiden her http://www.earlybird.dk/kobenhavn søger jeg et skelet, som minder om deres, som gør det muligt at kunne logge ind som restaurant eller virksomhed og oprette sine produkter, på min side.

Nogle som ved hvor man kan finde sådan nogle henne, så man ikke selv skal bruge tid og penge på at få det programmeret.

Mvh Christopher B 

Bredbandoversigt.dk Vejen til den lette bredbånds samlinger.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du bestemt dig for hvilket CMS du vil bruge? Så er det lidt nemmere at søge "skeletter" til dig, når vi ved hvad system de skal passe til. Taler vi om WordPress f.eks.?

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har endnu ikke besluttet os for hvilken CMS vi vil bruge, vi er åbne for ideer, tror bare vi vil vælge det som vil fungere best for os.

Er ikke helt inde i de forskellige CMS hvilket ville de da anbefale?

Christopher

Bredbandoversigt.dk Vejen til den lette bredbånds samlinger.

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Riisolution Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher,

Måske skulle du overveje at få nogle professionelle ind over? Eller som minimum burde du sætte dig mere ind i hvordan man laver websites. Start med at lær hvordan du laver din egen Wordpress template. Eller køb et tema.

Jeg er sikker på at der massere freelance virksomheder der vil hjælpe. 

Held og lykke.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har også tænkt mig at få nogle profs til at lave hjemmesiden. Har ikke prøvet det før, så ved ik om de finder det hele også skelettet, eller om jeg selv skal finde det, og hvad der er billigst? Tænkte at jeg ville finde skelettet, det som skal være byggesten, og som skal gøre at der er mulighed for at der er mange som kan logge ind og ligge deres produkt op, lidt ligesom http://www.earlybird.dk/

Bredbandoversigt.dk Vejen til den lette bredbånds samlinger.

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Riisolution Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer - Ok fint, så skal du søge efter tema / themes på google. Eller på Wordpress.org kunne også være drupal.org.

Så skulle du kunne finde noget. http://themeforest.net/ er godt sted. Så kan finde nogen som kan installere det for dig. Jeg giver gerne et tilbud på det.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher :-)

Jeg vil anbefale dig at prøve kræfter med WordPress CMS, da jeg vil mene det helt klart er det mest brugervenlige, samt det CMS med flest muligheder rent visuelt. Hvis du tager et kig på themeforrest, finder du tonsvis af fede themeplates som du kan implementerer på din WordPress installation. Det kræver selvfølgelige en smule know how, og kompetencer, at få det til at spille 100%. Derfor kan det være en ganske fornuftigt investering for mange at sørge assistance fra en webudvikler.

Såfremt du måtte ønske et gratis og uforpligtende udkast til den nye hjemmeside, så smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan du se hvordan vi ville kunne løfte din opgave. 

Ser frem til at høre fra dig :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)