Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig lige... (Import fra Kina)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle de gange jeg har købt noget inkl. fragt i prisen, så er det kinesisk postvæsen der bliver brugt.
Tager 3-4 uger... Hvis det ikke haster, så er det fint nok. Men ellers skal man nappe UPS eller eller noget.

Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Fra  McFly Companies Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46495
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

du må læse det igen. Moms betaler du hvis ikke du er registeret - men tag og læs det igen MEN er du ike momspligtig/registret - så betaler du momsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Vil holde mig fra at kommenterer på moms vs. Ikke moms - men bare sige at hvis du bruger en af de kinesiske hjemmesider DX.com / miniinthebox / etc. etc. Med henblik på videresalg - så skal du være forsigtig med hvilke varer du køber.

De fleste produkter er overskud fra produktioner til USA, Mellemøsten eller internt til Asien. Dvs at de på ingen måde lever op til de krav der er til produkter i EU. Og som importør i EU, så vil det være dig, som er erstatningspligtig ved skader på f.eks elektronik eller person skader. Du kan på ingen måde stole på varen blot fordi fabrikken har sat et CE eller RoHS mærke på.

Så vær blot forsigtig hvis dit produkt indeholder elektronik eller bruges af børn. Det er et meget reguleret område i EU med stor fokus fra både forbrugere og myndigheder.

Dog er det fint muligt at lave en sund forretning på vare fra Kina. ;-) Også ved at starte småt. Held og lykke med hjemmesiden.

Mvh.
HC

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)