Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer...

Jeg vil gerne starte mig en lille webshop som jeg kan have ved siden af mit alm job. På sigt kunne det selvfølgelig være fedt at kunne stoppe på mit job :)

Men jeg er meget i tvivl om hvad jeg egentligt skal sælge. Jeg har fundet en god leverandør af MicroSD og USB sticks. De kan sælges med rigtig god fortjeneste. Men køber folk overhovedet det mere? Jeg tænker med iPhones, Dropbox og alt det andet gøjl... Jeg bruger dem ihvertfald ikke selv. 

En anden ide er iPhone og iPad coves, der kan skaffes billigt også. Men jeg fornemmer lidt at konkurrencen er så høj at jeg ikke har en chance...

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid lave en shop så længe du ikke er afhængig af indkomsten, samt udgifterne. Start op i det små, hvis du vil beholde dit job og kører den sikre vej - eller sælg alt og giv den gas med søvnløse nætter og hvad hertil hører.

Få dig en shop, køb lidt hjem for nogle tusind kr. og se om det går.

Covers er hård nyser da der er mange om buddet, modellerne skifter hele tiden, du skal have mange farver af hver model osv osv.

Micro SD skal du passe på, da de ikke altid indeholder hvad der står beskrevet på pakken.

Skal du have en shop har jeg givet et tilbud om lave en gratis shop, hvis folk vil pimpe den op med lækre addons, så kan du komme i gang for under 10.000.- for shop, hosting, indløsningsaftale eller Paypal samt dit første varelager.

Du kan se mit tilbud her http://www.amino.dk/forums/t/246108.aspx

Ellers kan du jo også få et gratis tema i WP eller Presta hvis du selv gider rode med det.

Held og lykke.

Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du starter i det små og vil gøre det ved siden af dit job, vil jeg anbefale dig, at du finder et nicheprodukt, hvor konkurrencen er meget lille, så du vil have en chance for at gøre dig gældende ift. dine konkurrenter. Vælger du derimod covers vil du skulle bruge rigtig meget tid og mange penge for bare at få en nogenlunde position på markedet.

Du kan allerede nu tænke produkter ind med et større salgspotentiale, hvis du vil udvide det når du evt. skulle tage beslutningen om at kvitte jobbet. Dvs. undgå et domænenavn, der begrænser dig.

Køb dine wallstickers hos worldofstickers.dk. Se udvalget af bl.a. motiver til børneværelset og tekster til stuen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)