Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Store bogstaver til væggen søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set flere have det i baggrunden af deres profil billeder og i de enkelte tråde hvor folk har billeder af deres kontor, at på deres væg har kæmpe bogstaver med deres firmanavn og måske et slogan under... Jeg vil have sådan noget til min væg, men har forgæves forsøgt at finde nogen til en fornuftig pris. Så nu må jeg se om der ikke skulle være en som sælger dem her og som har en webshop jeg kan bestille på. :D

Størrelse: Ukendt, ved ikke hvad de er. Omkring 20cm vil jeg tro.

Materiale: Ikke klistermærker.

Farver: Sort, blå

Udseende: Bogstaverne må meget gerne skulle monteres så der er lidt luft mellem væg og bogstav, så jeg kan sætte LED lys bagved.

Antal: 4, 7, 19, 28 eller 31... Prisen afgør hvor mange jeg skal have :D 

Hvis du selv har sådan noget på din væg, vil jeg også meget gerne se det (og høre hvor du har dem fra) :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  I min virksomhed MediaMouse laver vi bl.a. den type bogstaver du leder efter.

Men vi har ikke nogen webshop du kan bestille dem på - og jeg tror heller ikke at du kan finde andre producenter der har en med den slags.
Det er en ret speciel produktion og bogstaverne laver vi altid specifikt til den pågældende ordre. Det giver ingen mening at lave en masse løse bogstaver og have liggende, da der er uanede muligheder omkring skrifttyper, højde, tykkelse, farve og materiale-valg.

Der står ikke meget om det på vores hjemmeside, men prøv at kigge under udfræsede skilte: http://www.mediamouse.dk/produktion-skilte.htm

Det er en specialproduktion, så der er ikke nogen decideret fast pris pr. bogstav.
Så hvis du kan komme med nogle helt konkret om hvad der skal stå, hvilken højde du ønsker det i, farven samt hvilken skrifttype, så kan jeg regne en konkret pris ud til dig.

Alternativt skal du decideret have noget rådgivning omkring det, så du er sikker på at du får det helt rigtige.

Omkring selve bogstaverne, så vil vi fræse dem ud af PVC, skum, acryl eller noget metal alt efter det ønskede look.
Hvis det så er noget der skal have en farve på oversiden vil vi enten printe på dem før fræsningen. Alternativt hvis hele bogstavet skal være farvet, så vil det decideret blive malet. Her er det igen ret afgørende for prisen, da vi selv printer på dem, men vi har ikke faciliteterne til at blande maling og male dem. Så der skal bogstaverne ud til en maler (vi bruger en lokal autolaker) når vi er færdige med at fræse dem ud.

Hvis du vil have bogstaverne til at sidde lidt ude fra væggen, så kan man gøre det på flere måder. Men den jeg vil anbefale dig er at der sættes stag på bagsiden af bogstaverne. Det er nogle lange metalpinde som vi normalt bruger til at sætte bogstaverne fast i mursten og beton-vægge. Sammen med bogstaverne får du en bore-tegning som viser hvor stagene sidder og du derved kan bore huller i væggen efter dem. Men hvis du nu ikke bore huller lige så dybe som stagene er lange, så kommer bogstaverne til at hænge med en afstand ud fra væggen og du kan derved få plads til dine lysdioder imellem.

Husk i øvrigt, når du skal have lysdioder under, at bogstaverne skal være ret brede, så de dækker så meget for dioderne som muligt og så bør du klæbe dioderne fast på bagsiden af bogstaverne, således at de lyser ind på væggen og ikke ind på bogstaverne. Så får du den pæneste effekt.

/Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 20
Fra  skiltehandel.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim. Det kan jeg lave til dig, men jeg skal vide mere specifikt omkring størrelse, materiale og farve.

Vh Henrik

Se evt. www.engrosskilte.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)