Det er da klart at det skal køre efter regler, men det var dig selv der tilbyd at give oplysninger. vi har lige nu sat vores advokat til at se på om der er nåde i vejen for at register dette. Når det system er oppe skal du være mere en velkommen til at oprette dig som bruger, vi forventer en gang til december.
Alle data der kommer i vores system skal der være en bekræftelse på snyd, for at de må være i system.
Det er da klart at det skal køre efter regler, men det var dig selv der tilbyd at give oplysninger. vi har lige nu sat vores advokat til at se på om der er nåde i vejen for at register dette. Når det system er oppe skal du være mere en velkommen til at oprette dig som bruger, vi forventer en gang til december.
Alle data der kommer i vores system skal der være en bekræftelse på snyd, for at de må være i system.
Vil lige høre om du har af oplysninger ?
Navn
Adrasse
Postnr/by
Land
Telefon
Email
Given order der er snydt med ?
Hej Sommerfyr
Vi har gang i at kigge på præcis et sådan projekt sammen med to iværksættere fra København - og det forventes for alvor at skulle løbes af stablen i August. Vil du ikke hive fat i mig på mag@yourpay.dk - så kan vi da slå tankerne sammen.
Blandt andet vil vores teknologi være baseret på mange forskellige parametre, og en række hemmelige formularer, herudover er der brug af flere validitetstjek hos flere forskellige tredjepartsudbydere mod kriminalitet, som de helt store internationale kortindløsere også benytter.
Alt sammen sker indenfor lovens rammer.
Men selvfølgelig vil flere tjek på betalingerne være endnu bedre.
-- Flere hoveder tænker bedre, så smid mig gerne en mail :)
Har lige netop fået en ordre i vores webshop fra denne Emily Bartley og faldt tilfældigt over denne tråd, da jeg ville checke adressen. Hvordan har i forholdt jer? Prøvet at hæve beløbet? VH Lotte
Har lige netop fået en ordre i vores webshop fra denne Emily Bartley og faldt tilfældigt over denne tråd, da jeg ville checke adressen. Hvordan har i forholdt jer? Prøvet at hæve beløbet? VH Lotte
Annuller transaktionen ellers ender du bare med en charge back og et gebyr :)