Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor sender jeg min CVR ansøgning?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,
Nu har jeg efterhånden søgt det meste af nettet igennem, men jeg kan simpelthen ikke finde stedet, hvor jeg indsender min ansøgning om dispensation til oprettelse af virksomhed som umyndig.

Fortsat god torsdag aften :-)

 

 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det foregår til statsforvaltningen. Jeg mener at ansøgningsprocessen og ansøgningsskemaer er individuelt fra statsforvaltning til statsforvaltning, så jeg foreslår at du kontakter din statsforvaltning og spørger dem.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes kun én statsforvaltning i Danmark. Ring til hovednummeret på 72 56 70 00 og bed om at blive stillet igennem til værgemålsafdelingen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46492
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt skal man søge i det lokale statsamt og dem er der nogen stykker af men en opringning til statsforvaltingen som Namec gav må kunne afklare det

jeg tror dog man tidligere i alle fald skulle sende til sit lokale statsamt - liste her http://www.statsforvaltningen.dk/site.aspx?p=8615  de er i alle fald åbne for personlig betjening  og personlig kontakt er ikke så dumt - men mon ikke København ellers videresender i så fald - i så fald mærk kuverten tydeligt uden på  - så der ikke er forsinkelser af den grund - Dispensationsansøgninig umyndig stifte virksomhed postnummer xxxx

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Statsamterne er nedlagt for 7 år siden. Det hedder nu Statsforvaltningen med 9 afdelingskontorer, og således er sagerne centraliseret i kontorerne, således at sager vedrørende tilladelse til umyndige f.eks. behandles af afdelingskontoret i Ringkøbing. Jeg er ansat i Statsforvaltningen, derfor disse rigtige informationer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46492
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

fint tak  - vidste godt selve amterne var nedlagt-  men så skal man åbenbart glemme afdelinger og KUN sendes til København (ikke tid at spare ved at sende til Ringkøbing går jeg ud fra) Nogen tricks til at få den hurtigt igennem - så en kuvert ikke ender nogle dage i KBH - og så med fælles post osv-  eller andre tricks?)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du så pege mig i den rigtige retning, når nu jeg er bosat i Rønne på Bornholm?
Det hører ind under region hovedstaden... :-) 

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Namec:
Der findes kun én statsforvaltning i Danmark. Ring til hovednummeret på 72 56 70 00 og bed om at blive stillet igennem til værgemålsafdelingen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46492
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nu hovedkontoret er Åbenrå idag - iflg dem selv - personlig henvendelse mulig i alle forvaltninger - og iflg statsforvaltningen - al post til Åbenrå - men send du evt bare til KBH det må også fungere  Her fra KBH hjemmesiden idag - tror vel Åbenraa er følge af ønske om at omplacere styrelser til provinsen så KBH nu står som afdeling  Her er i alle fald fra nyeste statsforvaltningens hjemmesidehttp://www.statsforvaltningen.dk/site.aspx?p=4577 

Statsforvaltningen har hovedkontor i Aabenraa. Derudover har vi afdelinger i Aarhus, Ringkøbing, Aalborg, Odense, Nykøbing Falster, Ringsted, København og i Rønne, hvor Statsforvaltningens INFO-center også er placeret.

Her står Åbenrå i alle fald som post

Statsforvaltningens afdelinger

Statsforvaltningen har i alt ni afdelinger rundt om i landet. Her finder du en samlet adresseliste over afdelingerne.

Alle afdelinger er åbne for personlig betjening, og der afholdes også møder i sager i alle afdelinger.

Hvis du er indkaldt til møde i Statsforvaltningen, fremgår det af mødeindkaldelsen, hvor mødet finder sted.

Vær opmærksom på, at der ikke kan sendes post til de enkelte afdelinger. Al post skal sendes til hovedkontoret i Aabenraa. 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)