Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og fysisk butik/Pop up butik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Jeg går og leger med ideen om webshop og kom til at tænke på hvad man gør hvis man har en webshop og også vil holde event aftner hvor kunderne kan komme og se og røre tøjet og købe det fysisk i stedet for over nettet. ( ligesom i en butik )
Hvad gør man så når man ikke har et kasse apparat, kan man tage imod betaling på en nem måde over sin webshop uden at kunden skal igennem hele check out sektionen som ved et køb over nettet?

og hvad så med ens varelager på shoppen? Skal man til at rette den igennem bagefter, nu når kunden ikke skal igennem check out?

Håber i forstår mine spørgsmål, ellers må i sige til :)

- Tine :)

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Mastomall A/S Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine,

Du skal have et økonomisystem i forbindelse med din kommende webshop, så den nemmeste måde vil være blot at udstede kunden en faktura til betaling - således ryger varen også ud af dit lager.

Jeg vil dog i din mulige etablering af en online tøjbutik gerne høre, om du kunne være interesseret i, at komme med i testfasen til nedenstående koncept:

http://www.amino.dk/forums/t/244638.aspx

Vi søger stadig butikker - og er faktisk ved at se på muligheden for en integreret modul, der let kan håndtere fysiske salg

Håber derfor at høre mere til dig, da din case er spændende. 

God weekend

Jesper

Mastomall A/S

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine.

Der er jeg ikke enig.
Økonomisystem er smart at have men for nystart slet ikke nødvendig.
Jeg har bygget en del shops som både tager kreditkort og kontant.
Du kan kører ordre igennem de fleste systemer med checkbetaling, kontant og bankoverførsel.


Det er slet ikke så indviklet :)

Checkouten skal du igennem men du kan bede om mindre informationer end en normal webshop ville og på den måde kører ordren hurtig igennem.
Det løser varelaget også.

Benny
http://firmaconnect.net/

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Ved ikke om de 2 andre egentlig forstår dit spørgsmål :)

Man kan i bl.a. Prestashop, woocommerce, magento og i de gør det selv løsninger vi selv har f.eks. Tilføre et 1 side check out modul. Eller et POS modul som ikke behøver et kasseaparet.

Det vil give dig 2 muligheder, 1 f.eks. At ha en iPad hvor kunden kan betale et givent produkt med sit kort, eller at lade kunderne betale som gæst hvor de f.eks. Kun skal angive en email også deres kreditkort oplysninger.

Du har også i alle systemer mulighed for at opsætte et modul så, du kan lave og betale ordre direkte i admin delen, uden du skal indtaste andet end et Tlf, navn eller sådan. Her vil du dog skulle have kundens kort, for selv at indtaste oplysningerne.

Du fortsat velkommen hvis du skulle få brug for vores assistance. God dag :)

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Mastomall A/S Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:

Der er jeg ikke enig.
Økonomisystem er smart at have men for nystart slet ikke nødvendig.
Jeg har bygget en del shops som både tager kreditkort og kontant.
Du kan kører ordre igennem de fleste systemer med checkbetaling, kontant og bankoverførsel.


Det er slet ikke så indviklet :)

Checkouten skal du igennem men du kan bede om mindre informationer end en normal webshop ville og på den måde kører ordren hurtig igennem.
Det løser varelaget også.

Benny, hvis det du forslår er det nemmeste - så glæder jeg må til at fremvise dig vores system. Du modtager jo heller ikke en bon med dit navn eller skal give dine informationer, når du handler i en detailbutik- :-)

Det nemmeste måde er helt klart at lagerføre sine varer på et MEGET simpelt økonomisystem og bare udstede en kontant faktura fra det. Kunden kan så enten betale pengene kontakt eller bankoverfører ! :-)

Lagersystemmet afstemmer selv, så du også kan sælge online fjernsalg. 

Det eneste kunden evt. skal give af information er en email, såfremt fakturaen sendes digitalt. :-)

Keep it simple.  

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Mastomall A/S Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside designer - DevsSolution:
Man kan i bl.a. Prestashop, woocommerce, magento og i de gør det selv løsninger vi selv har f.eks. Tilføre et 1 side check out modul. Eller et POS modul som ikke behøver et kasseaparet.

Det virker som en meget dyr løsning? :-) (Udelukkende nysgerrig) 

Fra Skive
Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen 😊

Blev lidt kloger på emnet 😌

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bestemt ikke dyrt, hvis man selv kan opsætte modulerne kan det faktisk klares for nogle hundrede kroner.

Afhængigt af hvilken løsning der vælges.

Vi hjælper gerne med opsætning og rådgivning i hvilken løsning der passer til det ønskede.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)