Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg brugere/følgere?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :-)

Jeg og to andre er i opstartsfasen af at skulle starte et community kun for negle. Det skal være nationalt og internationalt. Så det betyder jo altså at det er ret stort felt vi skal dække.

Vi har en facebook side og en hjemmeside. På FB vil vi gøre opmærksom på os selv, og på den måde få henvist til vores hjemmeside, da det er der det hele kommer til at ske på sigt. Så lige nu skal vi på en eller anden måde, have fat i en hel masse brugere/følgere/likes. Er der nogen som ligger inde med en helt vildt god ide til hvordan vi gør det bedst? 

På forhånd tak :-)

/Frk. Hviid

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hviid.

Jeg synes du skal skynde dig at vende tingene på hovedet.

Fra at være dig der vil gøre opmærksom på dig selv
til at være hvad kan vi gøre for folk i målgruppen?

Fuldend sætningen "Vi er på Facebook for at..."
Og den må ikke indeholde noget om hvad du vil have ud af det, men kun noget om hvad du vil give målgruppen.

Når du har gjort det, så har du et billede af, hvad det er der skal lægges på facebooksiden.

Så laver du konkurrentanalyse, og ser på alle enslignende steder. Hvad gør de, som I også kan gøre – og måske gøre bedre.

Når du har gjort det, så kører du på med indhold.

Reglen på Facebook er, at det indehold du Giver hænger sammen med den opmærksomhed du Får. Giver du godt indhold, får du solid opmærksomhed. Giver du meget kan du få meget.

Når det er gjort, så infiltrerer du (og de andre) alle de facebookgrupper i kan finde på temaet negle. Bliv venner med folk. Dyrk netværket på ægte vis. Dem med mange venner / relationer, det er dem, der kan rykke publikum derhen, hvor de vil have dem.

Vær aktiv på hashtags på Instagram, så hardcore meget, at brugerne derude lægger mærke til jer (og jeres indhold).

... det tager et sted mellem 6 måneder og 5 år at gøre det. 

Sæt i gang.

:-)

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Bigum:
Jeg synes du skal skynde dig at vende tingene på hovedet.

Fra at være dig der vil gøre opmærksom på dig selv
til at være hvad kan vi gøre for folk i målgruppen?
Super Thomas  Skal man være lidt grov - (sådan føles det når man er snart 65) så kan det at ha godt kunde forhold- sammenlignes med et samleje et stykke hen ad vejen

Hvis ud DU tænker på dig selv og den anden (kunden ) gør det samme, er det ikke sikkert klokkerne ringer  MEN hvis DU får fornemmelse for HVAD din partner kan li - og din partner gir alt det han/hun mener - igen af samme skuffe - så kan jeg love klokkerne ringer Wink

Gi den gas i at tilfredstille kunden

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)