Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for DIG!! til at få lavet webside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle sammen!

Jeg er en næsten helt nyudklækket aminobruger. Men det holder mig ikke tilbage. 
Jeg står med min idé, har jeg lavet markedsundersøgelser og fået meget positive svar. Jeg et logo, som snart burde være i indbakken, men jeg mangler min hjemmeside. Jeg er ikke skide skarp til at kode, så derfor mangler jeg noget assistance og håber at finde det her.

Det er her, du kommer ind i billedet.

Min side skal kunne indeholde en (forhåbentlig) stor brugerdatabase. Et forum og betalingsmulighed. (Helst betalingskort) Brugerne skal kunne interagere med hinanden. En bruger skal kunne efterlyse en vare eller et produkt, en anden bruger kan så efterleve denne vare og de kommer i kontakt med hinanden automatisk. Jeg har ingen forstand på, hvad der skal til rent backend, så jeg håber, der sidder en derude, som kan hjælpe og guide mig lidt på vej. 

Jeg håber meget at høre fra nogen af jer kloge hoveder!

Mvh
Mathias! 

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, Det er et annoncesite med forum du eftersøger? En mindre udgave af DBA?

Fra Odense
Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige mere specificeret end DBA. Der skal byttes spil, accessories og andre ting til spillekonsoller. Betalingssystemet er til køb af online kredit til hjemmesiden.

Fra Malmö
Tilmeldt 25. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Du kunne ligge opgaven ud på Amino Freelancer. Det lyder som en opgaver der mere passer ind der :)

Held og lykke med dit projekt!

Fra Odense
Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah! Mange tak Martin. 

Som sagt er jeg jo aminorookie, så det er dejligt med lidt guiding.

 

Fra Malmö
Tilmeldt 25. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle starter som newbies :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)