Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kritik på falderebet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gjerlev
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi er ved at være igennem selve opsætningen af vores nye hjemmeside, der mangler stadig nogle rettelser mm. inden vi skal til at passe butikken.

 hvad synes du - er der noget vi bør gøre bedre ??Wink

på forhånd tak for kommentaren.

siden findes på http://www.ccnatur.dk

 

MBC
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens,

menuen i siden synes jeg er lidt gammeldags og kedelig, men det er jo smag og behag. Men i har en lang række links der åbner i pop-ups og uden nogen grund til det, det er irriterende. Under produkter kan man se en række billeder - man forventer at man kan klikke på dem, men intet sker. Her vil en forklarende tekst være nyttig.

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige været inde på siden, og det dersens ying-yang hjul smadre teksten på midten af siden.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperFG:

Men i har en lang række links der åbner i pop-ups og uden nogen grund til det, det er irriterende.

Hvilke pop-ups? Tongue Tied Min pop-up killer har fjernet dem næsten før jeg når at klikke på linket :p

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugeren skal ved første øjekast kunne se eller læse hvad i sælger - og det kan man ikke!
Det mest synlige er ( i rækkefølge) videnshjulet som ikke er en del af jeres produkter, "udfyld svarkort"-teksten i toppen, logoet med navn men uden forklarende byline, menuen med nondeskriptive betegenelser og "børns vilkår"-logoet der heller ikke er en del af jeres produkter og til sidst et legehus der ikke tilstrækkeligt viser hvad det er i kan.
Der skal være store billeder (ihvertfald dobbelt så store som nu!) af jeres arbejder, med tekst nedenunder der fortæller hvad vi ser og hvor i har lavet det henne. Der skal være en meget tydelig byline der siger "fantasifulde naturlegepladser til fantastiske børn" eller lignende.

Der skal ikke være punkter i menuen som der ikke er indhold til!!!

Jeg vil vove at påstå at i ikke decideret har brug for en webshop! Elementerne kan adverteres på anden og mere æstetisk vis.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)