Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IVS, hjælp med dokumenterne søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i dejlige mennesker på Amino.

Jeg er i øjeblikket i gang med at oprette et IVS, eller rettere VAR i gang.

Har i dag fået afslag fra erhvervsstyrelsen, og de har ikke været voldsomme samarbejdsvillige, da det tager 7-14dage at få svar på en mail, og det kan ikke rigtig gennemgås telefonisk.

Jeg spørger derfor herinde om der er en venlig sjæl, der vil kigge mine dokumenter igennem, og se efter fejl og mangler?

Det svar jeg fik fra ES gav simpelthen ingen mening, da jeg havde undersøgt mange af tingene i forvejen.

Håber at høre fra jer.

m.v.s. Stephan

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46482
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det kan hjælpe dig så er der guide til dokumenter og andet her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/05/ivrkstterselskab-eller-ivs-ogsa-kaldet.html  normalt får man dog besked om hvad det er der ikke er korrekt vil jeg mene - men prøv lige at læse de links til dokumenter og se om du bliver klogere

et alternativ er at du i morgen ringer til www.ditselskab.dk adv Jacob Tøjner og får dem til at klare stiftelsen - så bliver du rådgivet og det bliver korrekt kørt igennem hurtigt - for nogle få tusinde kroner inkl. moms registreringen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, tak for henvendelsen.

Jeg har læst diverse guides igennem, og mener jeg er kommet frem til det nødvendige. Har fået at vide et par gange over mail, at der manglede nogle ting. Jeg har rettet de ting, men i dag i den mail jeg fik om at det ikke blev oprettet, stod der fejl og mangler, som VAR rettet. . . .

Det lyder mere som en fejl fra dem af, men ville bare gerne være sikker, før jeg ringer og snakker med ES i morgen.

"Et par tusinde kroner" er desværre mange penge, når man ikke har særlig mange, så ville mene jeg selv var i stand til denne nye "nemme" virksomhedsform. Derfor det kunne være dejligt med et hurtigt gennem-kig :)

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan godt tag et kig på det , men giver ingen garanti for at jeg finder fejlen :)

Hvis du kan sende dokumenterne + mail korrespondancen med erhvervsstyrelsen til e.m.petterson@hotmail.com

vh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)