Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner/designer til tøjmærke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Til etablering af et nyt tøjmærke søger vi en dygtig og energisk tøjdesigner, der brænder for at skabe sit eget og sætte sit præg på branchen. Du vil blive medejer og skal være med til at udarbejde og videreudvikle selskabets forretningsplan.

Tøj mærket henvender sig primært til kvinder og sekundært til mænd. Ingen børnetøj.

Teamet vil bestå af 4-5 personer inden for salg, markedsføring, økonomi og webdesign. Vi holder til i Kbh.

Har du erfaring fra branchen og har godt humør og betegner du dig selv som en ildsjæl, så send pm hvor du fortæller om lidt om dig selv og gerne nogle referencer/billeder af dine produktioner.

Bemærk, dette er ikke en stillingsannonce og du skal påregne at lægge en del timer i projektet førend det bliver et fuldtids job. Men når vi er i mål med forretningsplan og har finansieringen på plads, så vil det for alvor blive en sjov succeshistorie.

Tilmeldt 4. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg er uddannet beklædningsdesigner og produktdesigner og kunne godt bruge noget supplerende arbejde til mit nuværende arbejde som selvstændig. Har erfaring med kreativ projektstyring, og mange års erfaring fra branchen. Elsker bekædningsdesign, så måske i kunne bruge mig til noget freelance og så kunne vi se om samarbejdet fungere til noget mere. Jeg designer lige nu freelance indenfor alloverprints og piceprints for designeren Lykke Junker til et kommende brand, og er ekspertbruger af adopepakken, Rino3D, Skectup, og officepakken.

Da mit nuværende arbejde  primært ligger indenfor indretning og produktdesign har jeg ikke et portefolie liggende indenfor beklædning, men jeg foreslår en prøveopgave så i kan se hvad jeg kan. og så kan i se links til min portefolie indenfor møbler og print her: 

http://jannegesner.wix.com/janne-englev-portfolie

Tilmeldt 4. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne,

Tak for dit indlæg - du vil modtage en PM.

Mvh
cbanks 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)